اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

9 روز پس از اخطار دادستان برای بازسازی آزادراه زنجان ـ قزوین

راه و شهرسازی استان زنجان فقط یک روز دیگر فرصت دارد

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به اینکه فقط یک روز از فرصت داده شده برای بازسازی وضعیت آزادراه زنجان -قزوین باقی مانده است، گفت: بازرسی از نحوه پیشرفت کار در اتوبان زنجان – قزوین مطلوب است.

راه و شهرسازی استان زنجان فقط یک روز دیگر فرصت دارد

حجت‌الاسلام حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه فقط یک روز از فرصت داده شده برای بازسازی وضعیت آزادراه زنجان -قزوین مانده است، اظهار کرد: بازرسی‌های لازم از اتوبان زنجان ـ قزوین به عمل آمده و در حال حاضر بحث لکه‌گیری و انجام کارهای اساسی در این اتوبان در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان تصریح کرد: انجام کارهای عمقی در این اتوبان نیازمند زمان است و پس از انجام لکه‌گیری این اقدامات انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر کارهای اجرایی متوقف و یا وضعیت اتوبان درست نشود، اقدامات لازم در زمان مقتضی انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، روز 17 اردیبهشت ماه سال جاری دادستان زنجان اخطاریه‌ای مبنی بر مسدود کردن اتوبان زنجان ـ قزوین در صورت عدم بازسازی آن از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی صادر کرده بود.

در پی شکایت بیش از 20 نفر از راننده‌هایی که در این مسیر هنگام تردد به دلیل وضعیت نامناسب آزادراه خسارت دیده بودند، دادستان عمومی و انقلاب زنجان به عنوان مدعی‌العموم و با هدف حمایت از حقوق شهروندی این مهلت را طی تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی و نامه رسمی تعیین کرده بود.

وی همچنین در نامه‌ای به اداره‌کل راه و شهرسازی از مدیرکل این اداره خواست پس از تعیین کارشناس، همه هزینه‌های خسارت خودروهای آسیب دیده در کمتر از 24 ساعت پرداخت شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول