اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کنگان عنوان کرد

صرف 26 میلیارد ریال برای آسفالت خیابان‌های کنگان

خبرگزاری فارس: شهردار کنگان گفت: 26 میلیارد ریال برای آسفالت خیابان‌های کنگان هزینه شد.

صرف 26 میلیارد ریال برای آسفالت خیابان‌های کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان عبدالله حسینی کنگانی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در کنگان اظهار داشت: توجه به عمران و آبادانی شهر کنگان از نیازهای اساسی است که در این شهر احساس می‌شود و شهروندان و مسئولان کنگانی نیز بر آن آگاهی کامل دارند.

وی افزود: رفع مشکلات شهری و آبادانی شهر از وظایف مهمی است که باید تمامی مسئولان به آن توجه داشته باشند و برای تحقق آن تلاش کنند.

شهردار بندر کنگان ادامه داد: بهسازی و آسفالت کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر عمومی شهر کنگان از نیازهای شهر کنگان است که در سال‌های اخیر شهرداری کنگان با برنامه‌ریزی مدون و منظم برای تحقق حداکثری آن تلاش کرده و از تمام منابع و امکانات شهرداری در این راستا بهره برده‌ایم.

حسینی کنگانی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری به طور جدی این مساله را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و در سه ماهه اخیر 13 هزار مترمربع از معابر شهر کنگان را آسفالت کرده‌ایم.

وی در همین ارتباط اذعان داشت: این معابر شهری در محلات منصورآباد، مدرس شرقی و مدرس غربی صورت پذیرفته و عملیات زیرسازی و آسفالت آن به بهترین شکل ممکن صورت پذیرفته است.

این مسئول درباره میزان اعتبارات مصرفی در اجرای این پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر 26 میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار بندر کنگان یادآور شد: 12 میلیارد ریال از اعتبارات لازم برای اجرای این طرح از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و کمک‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تامین شده و مابقی اعتبارات لازم برای اجرای طرح از محل اعتبارات و درآمدهای داخلی شهرداری تامین شده است.

حسینی کنگانی ادامه داد: میزان پیشرفت و آبادانی کنگان در سال‌های اخیر بی‌نظیر بوده و این مهم نشانگر نقش دولت‌های عدالت‌محور نهم و دهم در عمران و آبادانی شهرها است. 

شهردار بندر کنگان گفت: با توجه به اهمیت پروژه‌های آسفالت معابر تلاش خود را برای رشد چشمگیر این فعالیت‌ها در سال جاری به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول