اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر کنگان خبر داد:

اجرای 700 هزار مترمربع آسفالت در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: شهردار بندر کنگان از اجرای 700 هزار مترمربع آسفالت در بندر کنگان خبر داد.

اجرای 700 هزار مترمربع آسفالت در بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان عبدالله حسینی کنگانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای قابلیت‌های بسیار ارزنده‌ای است و ظرفیت‌های زیادی برای پیشرفت بیشتر را دارد.

وی افزود: حجم و کیفیت اقدامات عمرانی و رفاهی انجام گرفته در بندر کنگان طی چند سال اخیر موجبات رضایت شهروندان را فراهم کرده است.

شهردار کنگان خاطر نشان کرد: از سال 86 تا پایان سال 90 بیش از 700 هزار مترمربع از کوچه‌ها و خیابان‌های بندر کنگان آسفالت شده است.

حسینی کنگانی تصریح کرد: این میزان آسفالت در واقع 70 برابر حجم آسفالت معابر در 46 سال گذشته (از تاسیس تا سال 86) بوده است.

وی گفت: شهرستان کنگان با رشد جمعیتی 70 درصدی در سرشماری سال 90 بیشترین رشد جمعیت در کشور را داشته و جمعیت آن از 24 هزار نفر به بیش از 70 هزار نفر افزایش یافته است، اما شهرداری با همان محدودیت از حیث منابع انسانی و امکانات در حال خدمات‌دهی به 5/2 برابر ظرفیت خود است.

شهردار کنگان به اجرای فضای سبز در 4 سال گذشته اشاره کرد و افزود: سرانه فضای سبز در کنگان تا قبل از سال 86 کمتر از 3 مترمربع بوده و امروز به 8 متر افزایش یافته است.

کنگانی اجرای چندین خیابان، افتتاح جایگاه سوخت CNG، احداث ایستگاه آتش‌نشانی، آغاز عملیات اجرایی پارک جنگلی در کنار چشمه فاریاب، احداث پارکینگ طبقاتی، افتتاح هتل اقامتی، نصب پل هوایی محله گلستان شمالی و احداث چندین بوستان محلی را از مهم‌ترین پروژه‌های سال 91 اعلام کرد.

وی یادآور شد: شورای اسلامی کنگان حمایت بسیار خوبی از شهرداری داشته و با تعامل خوب فرماندار و امام جمعه با مجموعه شورا و شهرداری به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول