اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 16 میلیارد ریالی

آسفالت معابر ورامین ادامه می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین گفت: با اعتبار 16 میلیارد ریالی، لکه‌گیری و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر ورامین ادامه می‌یابد.

آسفالت معابر ورامین ادامه می‌یابد

صادق عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به یکی از پروژه‌های بزرگ و مورد نیاز محلات و معابر شهری ورامین اظهار داشت: با اختصاص اعتبار ویژه 15 میلیارد ریالی، پروژه لکه‌گیری و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر ورامین در سال گذشته انجام و در سال جدید نیز این طرح با اعتبار 16 میلیارد ریالی ادامه می‌یابد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین اظهار داشت: در سال گذشته روکش آسفالت خیابان اصلی ورامین به تهران از میدان حضرت امام حسین (ع) تا میدان حضرت ولی‌عصر (عج) به مساحت 110 هزار مترمربع، آسفالت جاده قاسم آباد به مساحت چهار هزار و 175 متر مربع، خیابان 20 متری دولت به مساحت شش هزار و 710 متر مربع، خیابان 20 متری پشت شهرک اصلاح بذر به مساحت چهار هزار و 500 مترمربع انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به انجام پروژه‌های مشارکتی با شهروندان نیز گفت: این شهرداری انجام پروژه‌های مشارکتی را در بخش‌های جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت کوچه‌های فرعی در دستور کار جدی خود قرار داده و در نواحی چهارگانه شهری ورامین در سال گذشته بیش از 50 کوچه از جمله کوچه‌های مهدیه یک، آموزگار، کیان، شهید اردستانی، زینبیه خیرآباد، شهید میر براتی خیرآباد، شهید بهرام مصیری و... را به صورت مشارکتی با شهروندان جدول‌گذاری و روکش آسفالت کرده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین در پایان با اشاره به ادامه اجرای این طرح در سال جدید عنوان کرد: با توجه به پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در بودجه عمرانی سال 1391، با اختصاص اعتبار ویژه 16 میلیارد ریالی، پروژه لکه‌گیری و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر ورامین به صورت مکانیزه و دستی انجام می‌شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول