اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پیشین راه‌ و ترابری استان کردستان:

کردستان در اجرای پروژه‌های توجیهی در کشور پیشتاز است/ آسفالت 700 کیلومتر راه روستایی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پیشین راه‌ و ترابری استان کردستان گفت: این استان در اجرای پروژه‌های توجیهی یکی از استان‌های پیشتاز کشور است.

کردستان در اجرای پروژه‌های توجیهی در کشور پیشتاز است/ آسفالت 700 کیلومتر راه روستایی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عطاالله قادری بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی استان در سنندج اظهار کرد: در بحث ایمن‌سازی جاده‌ها، احداث باندهای تندرو، راه‌های فرعی و اصلی و دیگر پروژه‌های توجیهی کردستان جزو استان‌های پیشرو است.

وی تصریح کرد: کردستان به لحاظ قرارگیری در قسمت سخت رشته‌کوه زاگرس شاهد شرایطی هم‌چون فرسایش طولانی و زمستان‌های سرد است که می‌طلبد مسئولان با همت و تلاش بیشتری در زمینه تامین ایمنی راه‌ها و جاده‌ها کار کنند.

وی عنوان کرد: در بحث کشته‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در گذشته کردستان جزو استان‌های اول کشور بود ولی از سه سال پیش تاکنون با اقدامات انجام شده و تخصیص اعتبارات لازم این امر تا حد مطلوبی کاهش داشته است.

آسفالت 700 کیلومتر راه روستایی در کردستان

مدیرکل پیشین راه‌ و ترابری استان کردستان گفت: از جمله اقدامات ما در طول سه سال گذشته آسفالت 700 کیلومتر راه روستایی در استان است.

قادری تخصیص اعتبارات راه در استان کردستان را برابر با چندین استان بزرگ کشور خواند و بیان کرد: بیش از 10 پروژه راهسازی بزرگ در حوزه راه استان کردستان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با ادغام راه و ترابری و مسکن و شهرسازی بیش از 60 درصد بار عمرانی استان‌ها بر عهده این اداره کل خواهد بود.

عطاالله قادری به عنوان اولین قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی منصوب شد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول