اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تسهیل درآمدهای پایدار شهرداری صورت می‌گیرد

احداث کارخانه آسفالت شهرداری سی‌سخت در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: شهردار سی‌سخت گفت: به منظور ایجاد درآمد پایدار شهرداری سی‌سخت و تسریع در بازسازی معابر شهر، کارخانه تولید آسفالت با همکاری و مشارکت بخش خصوصی احداث خواهد شد.

احداث کارخانه آسفالت شهرداری سی‌سخت در آینده نزدیک

عبدالمطلب رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: بحث تولید و جذب سرمایه‌گذاران می‌تواند در زمینه‌های مختلف پیشرفت اقتصادی مطلوبی را برای شهر سی‌سخت به همراه داشته باشد.

وی در این زمینه افزود: تحقق یافتن شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری با بینش صحیح و تفکری بالا عنوان شده است در تمام زمینه‌های پیشرفت و توسعه مؤثر بوده و امیدواریم با تحقق این موضوع شاهد اوج و سربلندی منطقه توریستی دنا و به خصوص شهر سی‌سخت باشیم.

شهردار سی‌سخت تصریح کرد: سیاست شهرداری سی‌سخت در چند سال اخیر مبنی بر ایجاد درآمد پایدار بوده و امیدواریم با پیشرفت در این زمینه بتوانیم خدمت‌رسانی بیشتری به صورت رایگان به مردم دلسوز سی‌سخت ارائه دهیم.

وی یادآور شد: احداث کارخانه شن و ماسه، احداث کارخانه آب‌ معدنی، احداث تالار شهرداری و مجتمع گردشی و رفاهی بندان در چند سال اخیر موجب شده است که شهرداری به ایجاد درآمد پایدار نزدیک شود و با طرح‌های پیشنهادی و مصوب ‌شده این شهرداری امیدواریم به هدف خود در دسترسی به درآمد پایدار برسیم.

رهنما گفت: تلاش‌های ما با همیاری مردم فهیم و حمایت مسئولین استانی ثمر خواهد داد و امیدواریم که این حمایت و همکاری همیشه پایدار باشد.

وی در خصوص طرح تولیدی جدید شهرداری سخن به میان آورد و افزود: خوشبختانه شهرداری سی‌سخت ضمن عقد قرارداد با بخش خصوصی در نظر دارد که کارخانه آسفالت سی‌سخت را در آینده نزدیک احداث کند که این مهم می‌تواند علاوه بر ایجاد درآمد برای شهرداری، عاملی برای تسریع در بازسازی معابر شهر باشد.

شهردار سی‌سخت تأکید کرد: از سرمایه‌گذاران مختلف جهت سرمایه‌گذاری در سی‌سخت دعوت می‌کنیم و آمادگی کامل داریم که با بررسی طرح‌های آنها در اجرایی شدن طرح‌ها مشارکت جدی به عمل آوریم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول