اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار اردبیل:

آسفالت تمام معابر اردبیل 14 سال طول می‌کشد

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی شهردار اردبیل گفت: اگر کل تولید کنونی آسفالت استان در اردبیل هزینه شود 14 سال طول می‌کشد تا تمام معابر شهر آسفالت شود.

آسفالت تمام معابر اردبیل 14 سال طول می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید مرتضی صفوی، پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های در دست اجرای شهرداری منطقه سه اردبیل اظهار داشت: اگر حداکثر عمر آسفالت معابر را 10 سال در نظر بگیریم، تا پنج سال آینده نیز مشکل فرسودگی آسفالت و محرومیت نسبی از آسفالت مناسب را در برخی مناطق شهر خواهیم داشت.

معاون اداری و مالی شهرداری اردبیل با بیان اینکه در بودجه سال 91 نسبت به درآمد شهرداری، عمده اعتبارات پیش‌بینی شده به حوزه عمران اختصاص یافته است، از آسفالت اکثر معابر اردبیل تا یک ماه آینده خبر داد.

صفوی اختصاص نزدیک به 60 درصد اعتبارات عمرانی شهرداری اردبیل به آسفالت معابر در سال‌جاری را یادآور شد و افزود: از 86 میلیارد تومان بودجه سال 91 مناطق شهرداری، مبلغ 30 میلیارد تومان برای بهسازی‌، لکه‌‌گیری و آسفالت معابر منظور شده است.

وی ادامه داد: به هر شهردار منطقه‌ای که همت و تلاش مضاعفی داشته باشد، در بحث تامین اعتبار پروژه‌ها مساعدت ویژه‌ای صورت خواهد گرفت.

صفوی بیان داشت: علاوه بر تخصیص اعتبار ویژه، هر مدیر منطقه‌ای عملکرد بهتر، سریع‌تر و با کیفیت‌تر داشته باشد مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

وی با یادآوری اینکه شهرداری یک نهاد غیردولتی است که تمام هزینه‌های عمرانی و جاری آن توسط شهروندان تامین می‌‌شود، خواستار همکاری بیش از پیش شهروندان با شهرداری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون شهردار اردبیل با تاکید بر نقش مهم شهریاران محله در جلب مشارکت شهروندان ابراز داشت: وظیفه ذاتی شهرداری، سازندگی و آبادانی است و شهرداری با تمام توان و ظرفیت خویش علیرغم مشکلات مالی و محدودیت منابع درآمدی، در راستای رفع محرومیت مناطق و عمرانی و آبادانی سطح شهر تلاش می‌کند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول