اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

آسفالت‌ریزی با کیفیت مطالبه به حق مردم است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اردبیل گفت: اصلی‌ترین خواسته و مطالبه به حق مردم آسفالت‌ریزی با کیفیت در سطح شهر است.

آسفالت‌ریزی با کیفیت مطالبه به حق مردم است

علیرضا دباغ‌عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بحث آسفالت در شش سال عمر شورای سوم جدی گرفته شده و انرژی بیشتری نیز در این زمینه صرف شد به طوری که در کنار کارهای روتین حجم عظیمی از کارها به آسفالت‌ریزی اختصاص یافته است.

این عضو شورا موضوع آسفالت را هزینه‌بر توصیف کرد و گفت: امسال نهایت تلاش و همت خود را بر این کار مصرف کردیم تا به آرزوی دیرینه مردم پاسخ داده و رضایت شهروندان را فراهم آوریم.

رئیس کمیسیون مشارکت‌های شورای سوم اردبیل ابراز داشت: در این امر حفظ کیفیت بسیار ارزشمند است چرا که معتقدیم مردم با مشاهده کوچه آسفالت شده، با کیفیت چندین ساله یک آرامش و رضایت قلبی را از شورا و شهرداری ابراز می‌کنند.

دباغ‌عبداللهی ادامه داد: در بودجه سال آینده نیز که به صورت عملیاتی تنظیم شده است به بخش آسفالت‌ریزی معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های اردبیل دقت شده است.

وی تصریح کرد: بودجه امسال به مانند سال‌های گذشته غیر واقعی و روی هوا بسته نشده، بلکه معتقدیم بر اساس اهداف، برنامه‌ریزی‌ها و توان کار شهرداری باید بودجه واقعی و درست تنظیم شود که برای اولین بار در بودجه امسال این مولفه‌ها پیش‌بینی شده است.

عضو شورای شهر اردبیل اضافه کرد: اگر رقم بودجه نیز پایین است به خاطر شاخصه عملیاتی بودن آن است که رقم کم یا بیشتر نشان داده می‌شود.

رئیس کمیسیون مشارکت شورای شهر اردبیل با بیان اینکه شهرداری بدون حمایت و پرداخت مستقیم مردم توان تامین مالی و مدیریت شهری ندارد، اظهار داشت: عرق و علاقه شهروندان نسبت به شهر و کمک به مدیریت اصولی آن بسیار ارزشمند است و این خبر خوش را به اهالی اردبیل می‌دهیم که شورا در سال پایانی خود عزم را جزم کرده تا بیش از گذشته با کار و فعالیت شبانه‌روزی رضایت مردم را فراهم کند.

وی با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری عملیاتی بسته شده است افزود: با برنامه‌های مصوب امسال و اجرای صحیح آن یک گام رو به جلو در مسیر توسعه فضای سبز، آسفالت، ساماندهی مشاغل مزاحم، کیفیت ارائه خدمات و اصلاح ساختار مدیریت شهری را ناظر خواهیم بود.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول