اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

تولید و توزیع 17 هزار تن آسفالت از ابتدای امسال در اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: از ابتدای امسال تا دهم اردیبهشت ماه بیش از 17 هزار و 500 تن آسفالت در شهر اردبیل تولید و پخش شده است.

تولید و توزیع 17 هزار تن آسفالت از ابتدای امسال در اردبیل

صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اساسی شهرداری و شورا در سال جاری بحث آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری بوده به طوری که شهرداری اردبیل در قالب 20 اکیپ و پیمانکار آسفالت معابر و کوچه‌ها را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه 360 پروژه با بودجه و اعتبار مصوب شورا در دست اجراست، خاطرنشان کرد: بیشترین عملیات اجرایی با اولویت اساسی در حوزه آسفالت است به طوری که در فروردین ماه 7 هزار و 500 تن آسفالت و در 10 روزه اردیبهشت ماه نیز 10 هزار تن آسفالت تولید و پخش شده است.

شهردار اردبیل یادآور شد: با مساعد شدن شرایط جوی هر ماه 30 هزار تن آسفالت تولید و پخش می‌کنیم به طوری که تا پایان هفته جاری کارخانه جدید آسفالت اردبیل فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند.

بدری بیان داشت: کارخانه جدید آسفالت بر اساس پیش‌بینی‌های اولیه یک‌هزار و 600 تا یک هزار و 700 تن آسفالت تولید می‌کند که امیدواریم ماهانه 30 هزار تن آسفالت در سطح شهر اردبیل پخش شود.

این مسئول ادامه داد: در ذخیره‌سازی و تامین قیر با مشکل جدی مواجه نیستیم و امیدواریم با حمایت شورا و دیگر مسئولان مشکلات احتمالی را نیز برطرف کنیم.

شهردار اردبیل از فعال بودن 11 اکیپ زیر‌سازی در مناطق مختلف شهرداری خبر داد و گفت: 20 اکیپ جدول‌گذاری نیز در اردبیل فعال است و ما در حوزه عمران سعی می‌کنیم در این حوزه موفق عمل کنیم.

بدری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با توجه به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویت شهرداری اردبیل است در تلاش هستیم تا پروژه‌هایی که با پیشرفت 50 درصد در حال اجراست در اولویت تکمیل و بهره‌برداری سال جاری قرار گیرند.

وی در پایان سخنان خود بزرگترین سرمایه شهرداری‌ها را کسب اعتماد عمومی اعلام کرد و به خبرنگار فارس اظهار داشت: ما می‌توانیم از این طریق بخش عظیمی از کارها و اقدامات زیر‌بنایی را با سرعت و کیفیت بهتر انجام دهیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول