اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کاشان:

بودجه 105 میلیارد تومانی شهرداری کاشان/ آسفالت کاشان قصه‌ای پرغصه دارد

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرستان کاشان از تصویب بودجه 105 میلیارد تومانی شهرداری کاشان در سال جاری خبر داد.

بودجه 105 میلیارد تومانی شهرداری کاشان/ آسفالت کاشان قصه‌ای پرغصه دارد

حسین واعظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در بودجه امسال شهرداری کاشان اولویت اول با اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره شهرداری کاشان و در ادامه انجام پروژه‌های جدید است.

وی کمک و همیاری شهروندان کاشان در تحقق این میزان بودجه شهرداری در سال جاری را حائز اهمیت دانست و گفت: شورای شهر و شهرداری برای تأمین بودجه خود به اصطلاح دستش در جیب مردم است و این میزان بودجه نیز باید با کمک مردم تأمین شود.

واعظی، کمک‌های دولتی به شهرداری را در مقابل درآمدهای مردمی ناچیز خواند و  تصریح کرد: این اندک کمک دولتی به شهرداری اغلب محقق نشده و نمی‌شود.

دبیر کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرستان کاشان، در ادامه از اجرای سیستم مکانیزه جمع‌آوری زباله در شهرستان کاشان خبر داد و افزود: بخشی از کار جمع‌آوری مکانیزه زباله آغاز شده و بخشی نیز در حال انجام شدن است.

وی عنوان کرد: هرچند که سیستم جمع‌آوری زباله و نظافت به طور نسبی رضایت‌بخش است، اما شرط اصلی، رضایت‌ شهروندان است و آنان هستند که باید عملکرد شهرداری را تأیید کنند.

واعظی از اجرای سیستم مکانیزه محاسبات در شهرداری کاشان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با اجرای این سیستم در شهرداری کاشان سلایق در کارها حذف و معیار و میزان در امور شهرداری حاکم می‌شود.

عضو شورای شهر کاشان از آسفالت به عنوان یک قصه پر غصه در شهرستان کاشان یاد کرد و گفت: 9 سال قبل که وارد شورای شهر شدم آسفالت تنی 110 تومان بود، اما در حال حاضر آسفالت به تنی 920 هزار تومان افزایش یافته است.

این مسئول با اشاره به اینکه برای آسفالت یک خیابان یکصد میلیون تومان نیز کفاف نمی‌دهد بیان داشت: در برخی از کوچه‌ها 20 تا 30 سال است آسفالتی انجام نشده است.

دبیر کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرستان کاشان بر ادامه نهضت آسفالت در سال جاری توسط شهرداری کاشان گفت: ما شرمنده مردم هستیم از اینکه هر چقدر توان داریم می‌گذاریم، اما به دلیل مشکلات موجود پاسخ دلخواه را نمی‌گیریم.

واعظی شوراهای اسلامی را نماد عینی تحقق مردم‌سالاری دینی دانست و متذکر شد: نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و روستا، با استفاده از قوانین برای حل مشکلات شهرها و روستا و همچنین رفع مشکلات مردمی تلاش می‌کنند.

به گفته وی شورای شهر با اشراف به مشکلات شهری و روستایی بازوی اجرای اراده مردم در رفع مشکلات بوده و مصوبات شوراهای اسلامی پس از ارسال به استانداری و ابلاغ دستور به فرمانداری و شهرداری‌ها قابل اجرا است.

9 اردیبهشت‌ ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول