اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن برزیلی تیم فوتسال گیتی‌پسند:

دیدارهای دشواری در جام باشگاه‌های آسیا پیش‌روی گیتی‌پسند است

خبرگزاری فارس: بازیکن برزیلی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: در جام باشگاه‌های آسیا، دیدارهای سختی در انتظار گیتی‌پسند است، زیرا تیم‌های خوبی در این مسابقات حضور دارند و شرایط این مسابقات با مسابقات داخلی تفاوت زیادی دارد.

دیدارهای دشواری در جام باشگاه‌های آسیا پیش‌روی گیتی‌پسند است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رادیمار ونانسیو بازیکن برزیلی تیم گیتی‌پسند که برای حضور در تمرینات تیم گیتی‌پسند به منظور حضور در جام باشگاه‌های آسیا به اصفهان بازگشته است، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دور مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا تیم یرموک کویت با جذب بازیکنان برزیلی به یکی از تیم‌های قدرتمند گروهمان بدل شده است.

شاپا با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کند فینال این مسابقات بین دو تیم گیتی‌پسند و ناگویای ژاپن برگزار شود، افزود: در مرحله گروهی تیم‌های یرموک کویت و الریان قطر تیم‌های خوب گروهمان هستند و حضور سه بازیکن برزیلی به خصوص در تیم یرموک کویت موجب شده تا قدرت این تیم‌ها زیاد شوند.

بازیکن تیم گیتی‌پسند شرایط حضورش در تیم گیتی‌پسند را در فصل گذشته عالی توصیف کرد و افزود: به دلیل همین شرایط ایده‌آل، تصمیم گرفتم در جام باشگاه‌های آسیا نیز همراه گیتی‌پسند باشم و قهرمانی را به دست آوریم.

وی ادامه داد: امیدوارم امسال شرایط برگزاری چنین مسابقاتی فراهم شود تا با قهرمانی گیتی‌پسند بتوانیم به مصاف تیم‌های پرقدرت جهان برویم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول