اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد

فعال نبودن باشگاه‌ها علت اصلی افول دوچرخه‌سواری

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی فعالیت کم باشگاه‌ها را علت اصلی افول دوچرخه‌سواری استان عنوان کرد.

فعال نبودن باشگاه‌ها علت اصلی افول دوچرخه‌سواری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمود احمدی‌ناصری با بیان اینکه تنها باشگاه‌ها هستند که می‌توانند ورزش دوچرخه‌سواری استان را فعال کنند، اظهار داشت: متأسفانه در این راستا باشگاه‌های استان هیچ حمایتی از دوچرخه‌سواری انجام نمی‌دهند.

وی افزود: به دلیل فعالیت کم هیئت در سال 90، هم‌اکنون در استان هیچ باشگاهی که فعالیت حرفه‌ای در ورزش دوچرخه‌سواری انجام دهد، وجود ندارد.

احمدی‌ناصری با اشاره به مهاجرت دوچرخه‌سواران حرفه‌ای خراسانی به سایر استان‌های کشور، گفت: تمامی دوچرخه‌سواران حرفه‌ای استان که با سختی فراوان در سال‌های گذشته پرورش یافته بودند، به سبب ناکارآمدی بعضی از مسئولان ورزش دوچرخه‌سواری در سال گذشته، جذب باشگاه‌های سایر استان‌‌ها، مانند دانشگاه آزاد، ترافیک و پتروشیمی تهران و اسپرت کرج شدند.

وی سطح کیفی دوچرخه‌سواران خراسانی جذب شده از سوی باشگاه‌های خارج استان را بسیار بالا ارزیابی و ادامه داد: در مسابقات قهرمانی کشور که دوچرخه‌سواران تنها می‌توانند برای استان خود رکاب بزنند، بی‌شک خراسان‌رضوی در بین 3 تیم اول کشور جای خواهد گرفت.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول