اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرار گرفتن در گروه اول مقدماتی

حریفان بهاران در فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال بهاران نماینده قم در مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور حریفان خود در فصل جدید این رقابت‌ها را شناخت.

حریفان بهاران در فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شهر قم از جمله مناطق فوتسال خیز کشور شناخته می‌شود که هم در لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های کشور در دو بخش مردان و بانوان همه ساله دارای نمایندگانی پرقدرت است و هم اینکه چهره‌های مستعدی را به فوتسال کشورمان به خصوص تیم ملی معرفی کرده است.

در حالی که قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نماینده پرقدرت و صاحب نامی همچون صبای قم را دارد و در لیگ دسته اول فوتسال کشور نیز تیمی با نام فراز حضور داشت، یک تیم قمی نیز در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با حریفان رقابت می‌کند.

همه ساله تیم قهرمان مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم به عنوان نماینده این استان در رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود در حالی که امسال این قرعه به نام تیم بهاران قم افتاده است.

مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌ها در استان قم از سال 1385 راه‌اندازی شد که در آغاز راه خیلی‌ها برگزاری این رقابت‌ها را در قم کار سختی می‌دانستند، اما امروز پیشرفت و پشتوانه سازی فوتسال قم نتیجه سازندگی از باشگاه‌های استان قم است.

این در حالی است که در این سال‌ها نزدیک به 20 تیم درگیر رقابت‌های لیگ‌های دسته‌های اول و دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم بوده‌اند و علاوه بر حضور تیم‌های برتر آن در مسابقات باشگاه‌های کشور، نفرات جدیدی نیز به فوتسال قم معرفی شده‌اند.

اما اکنون مرحله دوم لیگ منطقه‌ای فوتسال باشگاه‌های کشور در فصل 91-90 در راه است در حالی که تیم فوتسال بهاران نماینده قم در این رقابت‌ها نیز حریفان خود را شناخته است و باید از امروز در تلاش برای موفقیت در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود برود.

بر اساس اعلام کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، در این مرحله از مسابقات هشت تیم حضور دارند که به مدت سه روز و در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان مسابقات از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند.

در گروه نخست این مسابقات، تیم‌های کوهدشت لرستان، کیان پارس‌آباد، پویای ورامین و مرزن قزل چالوس و در گروه دو نیز تیم‌های مرصاد تهران، بهاران قم، حسینی چالوس و صفاتوس مشهد حضور دارند و برای کسب جواز به عنوان یکی از دو تیم صعود کننده به مرحله بعد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این در حالی است که چهار تیم صعودکننده در شهری دیگر با هم مسابقه می‌دهند که طی آن تیم‌های برتر به رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول