اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند:

دلیل برگزاری جام باشگاه‌ها پس از جام ملت‌ها نامعلوم است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: معلوم نیست بر چه مبنایی مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا را 20 روز بعد از مسابقه‌های جام ملت‌ها برگزار می‌کنند و تیم‌هایی که بازیکن ملی‌پوش دارند، با مشکل مواجه می‌شوند.

دلیل برگزاری جام باشگاه‌ها پس از جام ملت‌ها نامعلوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا افضل صبح امروز در حاشیه تمرین‌های این تیم در جمع خبرنگاران با اشاره به توافق رسیدن با باشگاه گیتی‌پسند برای فصل جاری اظهار داشت: برنامه‌هایم را مدتی پیش به باشگاه ارائه کردم و با موافقت باشگاه یک فصل دیگر به عنوان سرمربی تیم در کنار گیتی‌پسند هستم.

وی با بیان اینکه تمام بازیکنان فصل گذشته تیم را نیاز دارم و لیست بازیکنان جدید را نیز به باشگاه ارائه کرده‌ام، افزود: برای آماده‌سازی تیم به منظور حضور در جام باشگاه‌های آسیا چند مشکل داریم که مهم‌ترین آن در پیش رو بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا است که بازیکنان ملی‌پوش تیم را خیلی دیر به باشگاه تحویل می‌دهند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: قرارداد بیش‌تر بازیکنان تیم به پایان رسیده و کمی طول می‌کشد تا تکلیف حضور بازیکنان مشخص شود.

وی در مورد برنامه‌ریزی مسابقه‌های ملی و باشگاهی فوتسال تصریح کرد: معلوم نیست بر چه مبنایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را 20 روز بعد از مسابقه‌های جام ملت‌ها برگزار می‌کنند، بیش‌تر بازیکنان گیتی‌پسند ملی‌پوش هستند و تا پایان این مسابقه‌ها نمی‌توانند به تمرینات تیم اضافه شوند.

افضل اضافه کرد: این مشکلات مانع از موفقیت تیم گیتی‌پسند نیست و با جدیت به مبارزه با این مشکلات می‌رویم و در نظر داریم قهرمانی پر افتخاری برای فوتسال ایران به ارمغان آوریم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول