اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قلعه‌گنج:

زنان در برابر هجمه فرهنگی دشمن هوشیار هستند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قلعه‌گنج گفت: جامعه زنان ایران اسلامی هوشیار و بااقتدار در مقابل هجمه فرهنگی دشمن ایستادگی می‌کنند.

زنان در برابر هجمه فرهنگی دشمن هوشیار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام علی براهویی دوشنبه شب در جشن میلاد کوثر در قلعه‌گنج اظهار داشت: فاطمه زهرا (س) آن قدر در دستگاه الهی قرب و منزلت دارد که آخرین پیامبر خدا وقتی او را می‌دید از جایش بلند می‌شد و به استقبال او می‌رفت.

وی افزود: یک سوره قرآن منحصراً و فقط در شأن زن و حضرت فاطمه (س) نازل شده است که در آن کلماتی به کار رفته است که فقط یک بار درقرآن آمده‌اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قلعه‌گنج گفت: باید زندگی و سیرت حضرت زهرا (س) را مورد بررسی و توجه بیشتری قرار دهیم و برنامه زندگی خود را از روش زندگی ایشان بنویسیم.

وی تصریح کرد: غرب و شیاطین استکبار قصد دارند تا با ورود فرهنگ منحط خود و ترویج این افکار شیطانی به روح زنان اسلامی ضربه وارد کنند و نمی‌دانند که جامعه زنان نیز هم‌پای مردان این مرز و بوم هوشیار و بااقتدار در مقابل این هجمه ایستادگی می‌کنند.

براهویی خاطر نشان کرد: اینکه روز ولادت حضرت زهرا (س) را روز زن نامگذاری کردند، برای زنان جامعه مسئولیت‌آور شده و معنایش این است که در راه این بانوی بزرگ اسلام قدم بردارند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول