اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته امور بانوان آموزش و پرورش کوهبنان:

زنان ایرانی توان خود را در عرصه‌های مختلف اثبات کردند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته امور بانوان آموزش و پرورش کوهبنان گفت: در نظام اسلامی زن ایرانی شخصیت واقعی خود را به دست آورده و همواره توان و عزت خود را به اثبات رسانده است.

زنان ایرانی توان خود را در عرصه‌های مختلف اثبات کردند

بدرجهان شهیدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان با تبریک هفته بزرگداشت مقام زن اظهار داشت: حضرت زهرا (س) به عنوان بزرگ بانوى جهان اسلام الگوى تمام زنان و دختران در سراسر جهان هستی به ویژه کشور ایران اسلامی است و همه ما باید از سیره این بزرگوار به خوبی و با بصیرت کامل پیروى کنیم.

وی تصریح کرد: شخصیت واقعی یک زن در تمام رفتار و گفتار دخت پیامبر اسلام (ص) نمایان است که  زنان جامعه امروز نیز باید با تاسی از این الگو در ساختن ایران اسلامی تلاش کنند.

شهیدزاده افزود: حضرت فاطمه (س) در صداقت، امانتداری، تقوا، پرهیزگاری، همسرداری، تربیت فرزندان، توجه به همسایگان، رعایت حقوق دیگران، احترام به دیگران، رعایت حجاب و عفاف، دفاع از ولایت و رهبری، دفاع از ارزش‌های اسلامی و رعایت حلال و حرام در زندگی بهترین اسوه و الگو است. 

وی بیان داشت: به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن برنامه‌هایی از جمله تجلیل از همکاران زن ادارى در اداره آموزش و پرورش، شناسایى زن نمونه فرهنگى، برگزارى جشن میلاد کوثر روز 25 اردیبهشت در محل سالن تختى با همکاری بسیج و دفتر امور بانوان فرمانداری، دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی، غبارروبى و عطرافشانی قبور مطهر شهدا پیش‌بینی شده است.

وی افزود: برگزارى مسابقات نقاشى، طراحى، مقاله‌نویسى در خصوص بزرگداشت مقام زن و احترام به والدین در مدارس دخترانه، برگزارى مسابقات مختلف ورزشى در مدارس با همکارى تربیت‌بدنى و آموزش و پرورش و ... از مهم‌ترین برنامه‌های قابل اجرا در این هفته است.

مسئول کمیته امور بانوان آموزش و پرورش کوهبنان گفت: کمیته امور بانوان آماده خدمتگزارى به تمام بانوان شهرستان در زمینه‌های مختلف است.

شهیدزاده به سالروز میلاد با سعادت حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه ولایت و رهبری رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری زن ایرانی شخصیت واقعی خود را به دست آورد و با حضور در عرصه‌های مختلف توان و عزت خود را به اثبات رسانید.

وی خاطر نشان کرد: به برکت تشکیل حکومت اسلامی در ایران زنان جامعه با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) و رعایت حجاب و عفاف ارزش و احترام واقعی را برای زن مسلمان رقم زدند که این امر سبب نفوذ اسلام در قلب اروپا و آمریکا شد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول