اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بانه:

سلامت اجتماعی با ترویج امر به معروف محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بانه ترویج امر به معروف را زمینه‌ای برای ارتقای سطح سلامت و امنیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: غفلت از فریضه امر به معروف و نهی از منکر جامعه را دچار مشکل می‌کند.

سلامت اجتماعی با ترویج امر به معروف محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسعود منصوری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول مرکز بزرگ شهرستان بانه اظهار کرد: فراهم کردن بستر اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امری ضروری و لازمه تحقق سلامت اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد:‌ روحانیون و امامان جمعه و جماعت نقش بسیار مهمی در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ احیا و اجرای امر به معروف و نهی از منکر دارند که باید به این مهم اهتمام ورزند.

فرماندار بانه بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر مصداق کاملی از نقش مردم در سرنوشت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است و هر انسان مومن و معتقدی که قائل به رسالت اجتماعی دین است به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر توجه دارد.

به گفته منصوری، جامعه‏ای که بر مدار امر به معروف و نهی از منکر بنا شود، جامعه‏ای سالم و موفق خواهد بود چرا که همگان نظارت عمومی را بر خود احساس می‏کنند.

فرماندار بانه در ادامه به موفقیت‌های روزافزون کشور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: رشد و توسعه همه جانبه کشور نتیجه همراهی مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی راه پیشرفت، عزت و عظمت را در پیش گرفته‌‌اند، افزود:‌ امروزه نقش ایران اسلامی در تصمیم‌گیری‌های بین‌المللی تعیین‌کننده است.

وی در ادامه به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره و تحقق آن را زمینه‌ساز رشد پویایی بیش از پیش کشور در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: تحقق این مهم نیازمند تلاش و همت جهادگونه مردم و مسئولین است.

فرماندار بانه تصریح کرد: همه ما به عنوان خادمان نظام باید در راستای تحقق این شعار به بهترین شکل ممکن گام برداریم.

منصوری در پایان با اشاره به توطئه‌های گسترده دشمنان به ویژه تحریم‌های اقتصادی آنان علیه ایران اشاره کرد و افزود: با روحیه خودباوری که در مردم ملت ایران وجود دارد تحریم‌های اقتصادی نمی‌تواند مانعی در مسیر پیشرفت ایران باشد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول