اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تاکید کرد

فرهنگ سازی در کنار برخورد با متخلفان ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در کنار فرهنگ سازی باید برخوردهای لازم نیز با متخلفان صورت گیرد.

فرهنگ سازی در کنار برخورد با متخلفان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین نجف‌زاده ظهر امروز در کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی استان زنجان، اظهار کرد: عرضه کالاهای تاریخ گذشته در برخی بخش‌های استان به صورت سازمان یافته در سال گذشته اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه کشفیات به عمل آمده مبین این بود که کارگاه‌های زیرزمینی برای عرضه کالاهای تاریخ مصرف گذشته در استان اجرایی شده است، افزود: ‌برخی از این کارگاه‌ها با امحای تاریخ این محصولات را با تاریخ جدید به بازار عرضه می‌کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از معدوم سازی یک هزار و 100 کیلو گوشت در ایام نوروز خبر داد و افزود: متاسفانه در برخی از مناطق استان هنوز کالاهای تاریخ مصرف گذشته عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان عرصه محصولات تاریخ مصرف گذشته در حال حاضر بسیار ناچیز است، افزود: اما در برخی مراکز این کالاها توزیع می‌شوند.

نجف‌زاده با اشاره به عرضه محصولات تاریخ مصرف گذشته در برخی فروشگاه‌های بزرگ استان خاطرنشان کرد: ضروری است با حساسیت بیشتری اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بر لزوم فرهنگ‌سازی با هدف استفاده نکردن مردم از کالاهای تاریخ مصرف گذشته تاکید کرد و افزود: بزرگترین فرهنگ سازی در زمان پیامبر گرامی اسلام صورت می‌گرفت در حالیکه در این زمان نیز تعزیر و حد وجود داشت.

وی با بیان اینکه در کنار فرهنگ سازی باید برخوردهای لازم نیز با متخلفان صورت گیرد، خاطرنشان کرد: پیشگیری و مقابله و درمان مکمل یکدیگر هستند که توجه به هر سه مقوله ضروری است.

نجف‌زاده خاطرنشان کرد: وظیفه تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده‌های تخلفات است اما وظیفه خود می‌داند در زمینه نظارت و بازرسی‌های لازم نیز اقدامات لازم انجام دهد.

وی از بررسی‌های میدانی میزان کم‌فروشی نانوایان در زنجان خبر داد و افزود: در این زمینه نیز اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه با متخلفان برخوردهای لازم صورت می‌گیرد، افزود: ضروری است در مورد سالم سازی فضای جامعه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به رسیدگی به تخلفات نانوایان خاطرنشان کرد: ضروری است فرهنگ سازی لازم برای عدم تخلف در این زمینه صورت گیرد.

نجف‌زاده در ادامه با اشاره به انجام بازرسی از واحدهای نانوایی فعال در استان زنجان افزود: با بازرسی‌های صورت گرفته برای نانوایی‌های متخلف تشکیل پرونده شده است.

وی تصریح کرد: تخلفات نانوایی‌های زنجانی مربوط به مواردی از قبیل کم‌فروشی و رعایت نکردن موارد بهداشتی است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول