اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد و طی ماه جاری صورت گرفت

ارجاع 449 پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از ارجاع 449 پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی این استان طی ماه جاری خبر داد.

ارجاع 449 پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی

محمدحسین حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اینکه در راستای کنترل بازار این استان تشدید بازرسی‌ها را داشته‌ایم، اظهار کرد: در ماه جاری 449 مورد تخلف توسط بازرسان این سازمان کشف و متخلفان پس از تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: بیشترین تخلفات کشف شده در زمینه گرانفروشی و عدم درج قیمت است.

حیدرپور ارزش ریالی این پرونده‌ها را 800 میلیون ریال خواند و خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها به صورت محسوس و نامحسوس ادامه دارد و به صورت جدی با متخلفان برخورد می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از 188 مورد تخلف کشف شده در گچساران در دو ماه اخیر خبر داد و تصریح کرد: بازرسان این سازمان از 4 هزار و 500 واحد صنفی در گچساران بازرسی کردند که برای 188 مورد متخلف گزارش تخلف تکمیل شده است.

وی بیان کرد: در این شهرستان با همکاری تعزیرات حکومتی گشت‌های مشترک ایجاد شده است که با متخلفین اقتصادی برخورد قانونی و جدی می‌شود.

حیدرپور با اشاره به اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در گچساران 90 میلیون ریال است، یادآور شد: برای تنظیم بازار این شهرستان با متخلفین اقتصادی برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول