اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری صورت گرفت

ارسال 5500 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: از آغاز سال جاری 5 هزار و 500 پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان ارسال شده است.

ارسال 5500 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین نجف‌زاده در جلسه کار گروه اقتصادی استان زنجان اظهار داشت: تعزیرات حکومتی استان زنجان از آغاز سال جاری اقدامات بسیاری را در زمینه رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی و کاهش تخلفات صورت گرفته انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: از آغاز سال جاری به 5 هزار و 615 پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی استان زنجان رسیدگی شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: از مجموع پرونده‌های رسیدگی شده توسط تعزیرات حکومتی استان زنجان از آغاز سال جاری 4 هزار و 223 پرونده مربوط به تخلفات صورت گرفته در زمینه کالا و خدمات بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری 6 هزار و 119 فقره پرونده مربوط به اجرای احکام در تعزیرات حکومتی استان زنجان مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: با آمار به دست آمده این تعداد پرونده بیش از تعهد استان برای مدت مذکور بوده است.

نجف‌زاده اذعان داشت: در 10 ماهه سال جاری 10 میلیارد و 561 میلیون و 585 هزار ریال جریمه تخلفاتی وصول شده است.

وی همچنین از تشکیل اکیپ‌های نظارتی و بازرسی توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها پس از پایان وقت اداری اقدام به بازرسی از واحدهای فعال در استان می‌کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه از کشف محموله قاچاق مرغ منجمد در استان زنجان خبر داد و گفت: این مرغ‌ها غیر بهداشتی بوده و قبل از توزیع و پخش در بین مردم کشف و ضبط شده است.

نجف‌زاده همچنین از توزیع شیر فاسد توسط یکی از کارخانه‌های استان زنجان خبر داد و گفت: این محموله شیر نیز قبل از توزیع در بین مردم جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی استان زنجان از آغاز سال جاری اقدام به جمع‌آوری کالاهای تاریخ گذشته کرده است، ادامه داد: این امر در راستای ارتقای سلامت کالاهای توزیعی در بین شهروندان صورت گرفته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه با اشاره به کشف تخلفات در زمینه استفاده از کپسول گاز مایع اضافه کرد: برخی تخلف می‌کردند، که با تلاش مسئولان ذی‌ربط در اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از این اقدامات جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه از آغاز سال جاری مسئولان اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان اقدام به رسیدگی سریع پرونده‌های تخلفاتی کرده‌اند، اضافه کرد: با تلاش مسئولان اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به چند پرونده تخلفاتی که از سال قبل به سال جاری موکول شده بود، رسیدگی شده است.

نجف‌زاده تاکید کرد: نباید این دیدگاه و نگرش وجود داشته باشد که فقط و فقط تعزیرات حکومتی استان در قبال تخلفات صورت گرفته مسئول است باید همه ارگان‌ها همکاری لازم را در زمینه برخورد با تخلفات صورت گرفته انجام دهند.

وی با بیان اینکه وظیفه برخورد با متخلفان فقط مسئولیت تعزیرات حکومتی نیست یادآور شد: همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط کمک شایانی در زمینه عملکرد سریع با متخلفان می‌کند.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول