اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنگان:

370 متخلف صنفی کنگان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان گفت: 370 متخلف صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

370 متخلف صنفی کنگان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان قاسم ابراهیمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای نظارت بر بازار و برخورد با متخلفین در 10 ماه گذشته 370 متخلف صنفی در این شهرستان به تعزیرات حکومتی معرفی و برای آنها حکم صادر شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به آخر سال افزود: به منظور رفاه حال مردم و مهمانان نوروزی نمایشگاه بهاره در اسفندماه در کنگان راه‌اندازی خواهد شد.

این مسئول همچنین از عرضه مرغ منجمد، سیب، گلابی و پرتقال به نرخ مصوب دولتی در اسفندماه خبر داد و خاطر نشان کرد: عاملین توزیع اقلام فوق معرفی و به‌زودی در بازار به شهروندان محترم عرضه خواهد شد.

ابراهیمی همچنین از کسب مقام کشوری کمیسیون نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان خبر داد و اظهار داشت: کمیسیون نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان توانست در میان 315 کمیسیون نظارت فعال در مراکز شهرستان‌های کشور در طرح ارزیابی عملکرد حوزه اصناف کشور در سال 89 رتبه 25 را به خود اختصاص دهد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان در تشریح این موضوع اضافه کرد: کسب این رتبه کشوری یکی از بزرگترین افتخارات این اداره و نشان از فعالیت شبانه‌روزی همکاران ما است.

ابراهیمی بیان کرد: این رتبه کشوری اطمینان خاطری به شهروندان عزیز کنگان می‌دهد که ما همیشه بر بازار نظارت داریم و بازار کنگان با همه وضعیت آن باز تحت کنترل و نظارت بازرسان ما قرار دارد.

وی اذعان داشت: هم‌اکنون کمیسیون نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان دارای 4 نیروی رسمی و 22 نیروی افتخاری است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول