اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

دفتر تعزیرات حکومتی زودتر در فیروزکوه مستقر شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: برای نظارت بر اصناف و پیشگیری از تخلفات صنفی باید دفتر ستاد تعزیرات حکومتی هرچه زودتر در شهرستان فیروزکوه مستقر شود.

دفتر تعزیرات حکومتی زودتر در فیروزکوه مستقر شود
سعید افشارنادری در گفت‏و‏‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با تاکید بر مبارزه با قاچاق کالا اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در زمینه مبارزه با قاچاق کالا نظارت بر خودروها و خارج شدن سوخت است.
وی اضافه کرد: باید مراقبت کرد تا سهمیه‏های بنزین با کارت‏های غیرمجاز در شبکه‎های دیگر توزیع نشود و شخصی بدون فعالیت در بخش حمل و نقل بار و یا آژانس‏های مسافربری از خدمات دولت، سهمیه‏ها و امتیازاتی که سهم افراد نیازمند به این خدمات است، سوء‏استفاده شخصی نکند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: دستگاه‏های متولی مربوطه باید بازرسی‏ها و ساماندهی لازم در این زمینه را در دستور کار خود قرار دهند.
افشارنادری ادامه داد: همچنین باید مراقبت از خودروهای سوخت و یا بازرسی از خودروهای در حال تردد از شهرستان فیروزکوه با جدیت بیشتری انجام شود تا مبادا تخلف و یا تعرضی در این زمینه به وجود آید.
وی افزود: با وجود اینکه شهرستان فیروزکوه در بین سه استان قرار دارد و راه مواصلاتی سه استان محسوب می‏شود، در مقایسه با استان‏ها و شهرستان‏های دیگر انباری که در آن دپوی کالا و ترانزیت قاچاق شود، مشاهده نشده و گزارشی حاکی از قاچاق محصولات و تولیدات این شهرستان به مناطق دیگر به دست ما نرسیده است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: کشفیات ما در این زمینه در مقایسه با وسعت این شهرستان چیزی نیست که به چشم بیاید.
افشارنادری افزود: البته باز هم باید مسئولان و بازرسان این اهتمام و توجه را داشته باشند و نظارت‏های به موقع و لازم را در همه زمینه‏ها اعمال کنند تا در آینده شاهد تخلفاتی در این زمینه نباشیم.
وی تصریح کرد: برای نظارت بر اصناف و پیشگیری از تخلفات صنفی باید دفتر ستاد تعزیرات حکومتی هرچه زودتر در شهرستان فیروزکوه مستقر شود تا با برنامه‏ریزی‏های دقیق نحوه ورود و خروج کالاهای غیرمجاز را به بازار این شهرستان کنترل و کالاهای غیرمجاز را شناسایی و ضبط کنند و با متخلفان برخوردهای قانونی لازم را به عمل آورند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول