اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری خبر داد

رسیدگی به بیش از 6 هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون افزون بر 6 هزار و 482 پرونده تخلف در قالب گزارشات مردمی و بازرسی‌های مراجع نظارتی در این استان بررسی و رسیدگی شد.

رسیدگی به بیش از 6 هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی

محمد اسماعیل نراقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: تعزیرات حکومتی با جدیت تمام به پرونده‌های شکایات مردمی، تخلفات واحدهای صنفی و کالاهای قاچاق عرضه شده در واحدهای صنفی برخورد می‌کند.

وی افزود: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون افزون بر 6 هزار و 482 پرونده تخلف در قالب گزارشات مردمی و بازرسی‌های مراجع نظارتی در این استان بررسی و رسیدگی شده است.

نراقی ادامه داد: میزان محکومیت پرونده‌های رسیدگی شده در شعب تعزیرات حکومتی استان 60 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این تعداد پرونده 5 هزار و 221 پرونده مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات، یک هزار و 156 فقره مربوط به تخلفات بهداشت و درمان و 109 فقره پرونده نیز در بخش قاچاق کالا رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: عدم درج قیمت و گران‌فروشی بیشترین تخلفی است که در بخش کالا و خدمات در سال جاری صورت گرفته است، بطوریکه 36 درصد از حجم پرونده‌های ارسالی به شعب تعزیرات حکومتی این استان مربوط به عدم درج قیمت کالا گزارش شده است.

نراقی با اشاره به حوزه فعالیت این سازمان، گفت: رسیدگی به تخلفات اقتصادی، بهداشتی، درمانی و دارویی، دامپزشکی، قاچاق کالا و ارز از مهم‌ترین اقداماتی است که از سوی تعزیرات حکومتی پیگیری می‎شود.

وی ادامه داد: با انجام بازرسی‌های لازم عمده مجازات‌های متخلفان شامل حبس، قطع سهمیه، جزای نقدی، انفصال دائم و موقت مدیران بخش‌های خصوصی و دولتی و ضبط کالا از سوی متخلفان است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول