اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

مسئولان فرهنگی در معرفی حضرت زهرا (س) تمرکز کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مسئولان فرهنگی در معرفی حضرت زهرا (س) بیشتر تمرکز کنند.

مسئولان فرهنگی در معرفی حضرت زهرا (س) تمرکز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه عصر امروز شنبه در مراسم تجلیل از مربیان حلقه صالحین زن سپاه در نهاوند اظهار داشت: توجه به ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا (س) می‌تواند همه ما را با راه و رسم صحیح زندگی کردن آشنا کند.

وی ولایت‌مداری و توجه به معنویت را بسیار مهم خواند و ادامه داد: حضرت زهرا (س) در راه ولایت از همه هستی خود گذشت و با تمام توان از این نعمت بزرگ الهی حمایت کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان به مقام حضرت فاطمه در نزد پروردگار اشاره کرد و افزود: خداوند در وجود چنین موجودی آنقدر مفاهیم بالای دینی و ایمانی قرار داده که بعد از گذشت هزاران سال از شهادت ایشان، زنان غیر مسلمان نیز به دنبال کسب معرفت از زندگی این بانوی بزرگوار هستند.

وی اظهار داشت: وظیفه ما به ویژه مسئولان فرهنگی در قبال معرفی ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه باید صد چندان شود زیرا همه چیز ما در سایه معنویت و عدالت به سرانجام می‌رسد.

فرمانده سپاه نهاوند نیز گفت: تربیت خانوادگی و تربیت فرزندان دارای ابعاد مختلفی است که می‌توان با مطالعه زندگی حضرت زهرا (س) به همه آنها دست یافت.

مرتضی خراسانی با اشاره به معرفی شهیده شاخص زن در سال 91 به نام شهیده ناهید فاتحی اظهار داشت: این دختر 16 ساله اهل تسنن که به مدت 11 ماه در اسارت منافقان کوردل بود شکنجه‌ها را تحمل کرد تا از امام خود دست نکشد.

در پایان 30 مربی برتر شجره طیبه صالحین تقدیر شدند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول