اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانش‌آموزی مازندران:

سازمان دانش‌آموزی بستری برای ارتقای دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش‌آموزی مازندران، سازمان دانش‌آموزی را بستر ارتقای بیش از پیش دانش‌آموزان ذکر کرد.

سازمان دانش‌آموزی بستری برای ارتقای دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، حجت‌الاسلام میرزاحسن صادقی بعدازظهر امروز در همایش تشکلات دانش‌آموزی فرزانگان و پیشتازان سازمان دانش‌آموزی شهرستان قائم شهر با اشاره به سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی در سال 78 اظهار داشت: در چهارصد و چهل و یکمین جلسه انقلاب فرهنگی تشکیل این سازمان به تصویب رسید.

وی تشکلات دانش‌آموزی شهرستان قائمشهر را دارای ظرفیت بالایی ذکر کرد و افزود: مربیان این شهرستان اهل فن و آشنا به امور دانش‌آموزی هستند.

صادقی تصریح کرد: دانش‌آموزان بنا بر علایق و استعدادهای خویش با ورود به تشکیلات متعدد دانش‌آموزی اعم از پیشتازان، فرزانگان، خبرگزاری پانا و هلال احمر برای مهارت‌های زندگی و مباحث معرفتی مورد آموزش قرار می‌گیرند.

این مسئول سازمان دانش‌آموزی را محل عرضه مهارت‌ها برای آینده زندگی دانش‌آموزان و ارتقای منزلت اجتماعی و فرهنگی آنان دانست و تاکید کرد: تشکیل شورای دانش‌آموزی گام مهمی برای صعود دانش‌آموزان است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی مازندران با تاکید بر اهمیت تشکیل و عضویت در شورای دانش‌آموزی متذکر شد: امروز تعدادی از اعضای شورای دانش‌آموزی مازندران، مشاوران نمایندگان مجلس، مدیران کل و استاندار هستند و برخی از آنان به عنوان مجری و خبرنگار در صداوسیما به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دانش‌آموزان عضو شورای دانش‌آموزی به عنوان نماینده مجلس دانش‌آموزی به عنوان مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول