اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

دانش‌آموزان آلودگی‌های فکری را از خود دور کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: باید دانش‌آموزان با ورود به سن تکلیف جهت دور کردن آلودگی‌های فکری از خود تلاش کنند.

دانش‌آموزان آلودگی‌های فکری را از خود دور کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ولی سمرقندی پیش از ظهر امروز در آیین برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان که در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار داشت: رسیدن به سن تکلیف نقطه عطف در زندگی هر مسلمانی اعم از دختر و پسر قلمداد می‌شود پس باید والدین در این روز وظایف دینی را برای آنها تبیین کنند.

وی تصریح کرد: رسیدن به سن تکلیف در واقع آغاز ارتباط با آفریدگار جهانیان محسوب می‌شود به همین دلیل وظایف سنگینی بر دوش افراد قرار می‌گیرد پس باید با عنایت به اهمیت این موضوع برای انجام وظایف دینی و اجتماعی خود اهتمام کرده و برای دیگران یک الگو باشند.

این مسئول با بیان اینکه نوجوانان و کودکان سرمایه‌های معنوی هر کشور قلمداد می‌شوند ادامه داد: والدین و مربیان مدارس باید برای تربیت صحیح آنها بیش از پیش تلاش کرده و انسان‌های بلندمرتبه‌ای که در دین مبین اسلام به منصه ظهور رسانده‌اند به عنوان الگو برای آنها معرفی کنند.

سمرقندی با خطاب قرار دادن نوجوانان حاضر در مراسم گفت: شکر کردن به درگاه الهی به دلیل برخورداری از نعمت‌های مختلف مانند سلامتی جسمی و روحی یکی از وظایف مسلم شما محسوب می‌شود که باید از امروز نسبت به این مهم بپردازید.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی دوری کردن نوجوانان از رفتارهای نادرست و مخالف با فطرت پاک انسان را خواستار شد و اظهار داشت: نوجوانان برای اینکه با ورود به سن تکلیف هر لحظه به مقام قرب الهی بیشتر نزدیک شوند باید روح و روان خود را از آلودگی‌ها و گناهان دور نگه دارند.

پیش از ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) جشن رسیدن به سن تکلیف 10 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر آذربایجان‌غربی در محل مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول