اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

دانش‌آموزان باید با حماسه سوم خرداد آشنا شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: از رویکردهای آموزش و پرورش آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص حماسه سوم خرداد است.

دانش‌آموزان باید با حماسه سوم خرداد آشنا شوند

عباس حسنی‌محتشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: یکی از رویکردهای آموزش و پرورش آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص حماسه سوم خرداد است.

وی ادامه داد: تبیین سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برای نونهالان و دانش‌آموزان قابل توجه است که در این روز چه حماسه عظیمی در تاریخ دفاع مقدس رخ داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: حماسه سوم خرداد در تقویم جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد و ما وظیفه داریم تا تمامی وقایع و فداکاری‌ها را برای دانش‌آموزان بیان کنیم تا فراموش نشود.

وی اذعان کرد: دانش‌آموزان باید بدانند که در آن زمان حساس رزمندگان ما با حداقل امکانات و در سخت‌ترین شرایط در برابر استکبار مقاومت کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران در دست دشمن باقی بماند.

حسنی‌محتشم در خصوص اجرای برنامه‌ها در خصوص سوم خرداد عنوان کرد: به دلیل برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی آموزش و پرورش برنامه‌های زیادی برای این روز ندارد چرا که اواخر اردیبهشت مدارس تعطیل و از ابتدای خرداد امتحانات مدارس برگزار می‌شود.

وی در پایان سخنانش گفت: از جمله برنامه‌ها غبارروبی از مزار شهدای گمنام و اجرای مراسم صبحگاهی مربیان و معلمان و دانش‌آموزان و برگزاری مراسم سخنرانی خواهد بود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول