اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم صورت گرفت

تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات فرهنگی در نقطه صفر مرزی میرجاوه

خبرگزاری فارس: رئیس نمایندگی فرهنگی و تبلیغی میرجاوه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از دانش‌آموزان برتر مسابقات فرهنگی هنری در نقطه صفر مرزی ایران با پاکستان تجلیل شد.

تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات فرهنگی در نقطه صفر مرزی میرجاوه

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان،حجت‌الاسلام مراد نورایی‌یار در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات فرهنگی در بخش میرجاوه زاهدان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و شهادت استاد شهید مطهری از دانش‌آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری مدارس میرجاوه با حضور مدعوین و مسئولان بخش مرزی میرجاوه تجلیل به عمل آمد.

وی خطاب به دانش‌آموزان افزود: همان‌گونه که در محیط خانواده احترام به پدر و مادر واجب است در محیط مدرسه نیز احترام به معلمان و مربیانی که به شما علم و دانش می‌آموزند، واجب است.

رئیس نمایندگی فرهنگی و تبلیغی میرجاوه بیان کرد: تجلیل از شما دانش‌آموزان در هفته گرامیداشت معلم نشانه انس و الفتی است که میان شما و معلمان وجود دارد.

در پایان مراسم از دانش‌آموزان برتر با اهداء لوح و جوایز تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 * 70 منتخب جشنواره قرآنی در ایرانشهر تجلیل شدند

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی ایرانشهر امروز در این مراسم گفت: اختتامیه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با حضور 70 نفر از منتخبان پسر و دختر در محل اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر برگزار شد.

مسلم خدابخشی افزود: به مناسبت هفته معلم و با حضور مسئولان و مدیران مدارس منتخب، 70 تن از دانش‌آموزان برگزیده نهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان ایرانشهر مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: نهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان که از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است، بیش از 700 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر ایرانشهر در رشته‌های حفظ، نقاشی با مضامین قرآنی، سرود و مقاله‌نویسی در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی ایرانشهر بیان داشت: در اختتامیه این مراسم به 70 نفر از افراد برتر هدایای نقدی و لوح سپاس به رسم یادبود اهدا شد.

خدابخشی ادامه داد: در این مراسم که با حضور معاونت پرورشی آموزش و پرورش، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر و جمعی از مسئولان اجرایی برگزار شد به مربیان پرورشی و مدیران مدارس که در جشنواره شرکت داشتند نیز لوح تقدیر و سپاس اهدا شد.

وی متذکر شد: با توجه به حضور گسترده دانش‌آموزان و استقبال چشمگیر مدارس روستایی و بخش‌های ایرانشهر در این مسابقه و کمبود امکانات و داورها که از سال گذشته در این جشنواره مطرح شد بنا به تقاضای مدارس و آموزشگاه‌ها قرار است در سال آینده این برنامه وسعت بیشتری داشته باشد تا دانش‌آموزان بیشتری بتوانند در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول