اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

60 درصد دانش‌آموزان عسلویه غیربومی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 60 درصد دانش‌آموزان عسلویه غیربومی هستند.

60 درصد دانش‌آموزان عسلویه غیربومی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه خلیل رضایی ظهر امروز در همایش خیرین مدرسه‌ساز کشور در سالن همایش‌های منطقه ویژه اظهار داشت: در دولت نهم و دهم انقلاب و تحول بزرگی در مدرسه‌سازی در کشور صورت گرفت و بیشترین تعداد مدرسه‌ها در این دوره احداث شده است.

وی افزود: خیرین مدرسه‌ساز با احداث مدرسه در واقع در امر تحصیل دانش‌آموزان سهیم می‌شوند و به ازای هر نفر که در این مدارس درس می‌خوانند ثواب و اجری به خیران تعلق می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: هم‌اکنون بیش از 100 مدرسه در استان بوشهر نیاز داریم و عسلویه نیز با کمبود 13 مدرسه روبروست.

رضایی با بیان اینکه در چند سال اخیر یک‌هزار کلاس درس در استان بوشهر احداث شده تصریح کرد: میزان احداث مدرسه و کیفیت ساخت مدارس نسبت به قبل رشد محسوسی داشته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از 2300 کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد که باید نسبت به بازسازی و بهسازی این مدارس اهتمام ورزیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه 60 درصد دانش‌آموزان عسلویه غیربومی هستند گفت: عسلویه با کمبود فضای آموزشی روبروست و از خیران و مسئولان انتظار داریم همکاری و همراهی کنند تا این کمبودها رفع شود.

رضایی اذعان داشت: سند تحول بنیادین یک طرح مهم و ارزشمند در آموزش و پرورش است که به عنوان نقشه راه شناخته می‌شود و به فضل خدا روزبه‌روز کیفیت کار آموزش و پرورش بالاتر خواهد رفت.

در این آیین از تعدادی از خیران مدرسه‌ساز تجلیل شد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول