اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

دانش‌آموزان ابتدایی شنا را تخصصی ادامه می‌دهند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: دانش‌آموزان ابتدایی با ورزش‌های شنا، ژیمناستیک و طناب‌زنی آشنا شده‌اند و می‌خواهند این ورزش‌ها را در تابستان به صورت تخصصی ادامه دهند.

دانش‌آموزان ابتدایی شنا را تخصصی ادامه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد دخیلی ظهر امروز در جلسه معاونان پرورشی و فرهنگی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان در شهرستان اهر از افزایش 329 نفر نیروی جدید در حوزه قرآنی در فعالیت‌های تابستانی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

وی افزود: این تعداد نیروی جدید در کنار نیروهای قدیمی در حوزه آموزش‌های قرآنی و دینی در تابستان امسال فعالیت خواهند کرد.

دخیلی، از دیگر اولویت‌ها در تابستان امسال را حوزه ورزشی اعلام کرد و افزود: دانش‌آموزان ابتدایی با ورزش‌های شنا، ژیمناستیک و طناب‌زنی آشنا شده‌اند و می‌خواهند این ورزش‌ها را در تابستان به صورت تخصصی ادامه دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: در تعطیلات تابستان امسال دانش‌آموزان استان آذربایجان‌شرقی نیز از کارخانه‌ها و مراکز صنعتی موجود در استان آذربایجان‌شرقی بازدید خواهند کرد.

وی، برگزاری اردوهای یک روزه و چند روزه را از دیگر اولویت‌ها در تعطیلات تابستان امسال اعلام کرد.

محمد صادقی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی نیز از تقویت رشته‌های پایه ورزشی و توسعه فضاهای ورزشی در مدارس استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

وی، همچنین از تصویب ساخت چهار استخر دانش‌آموزی در مرحله اول در چهار شهرستان آذربایجان‌شرقی که یکی از این شهرستان‌ها اهر است خبر داد و افزود: در مرحله بعدی نیز در سایر شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی استخرهای دانش‌آموزی ساخته خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این جلسه در مورد برنامه‌های مختلف معاونت پرورشی و فرهنگی و اجرای بهتر این برنامه‌ها به تبادل نظر پرداختند و تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول