اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات شوشتر:

دانش‌آموزان به مسائل سیاسی حساس باشند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر گفت: دانش‌آموزان باید به مسائل سیاسی روز حساس باشند و در این باره صاحب تحلیل صحیح شوند.

دانش‌آموزان به مسائل سیاسی حساس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام حیدر شهریاری صبح امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان نیکان اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده سازان جامعه هستند و باید به مسائل سیاسی روز حساس بوده و در این باره صاحب تحلیل صحیح شوند.

وی با اشاره به اینکه باید کوشید اخبار را از مجاری صحیح دریافت کرد، افزود: دانش آموزان باید با درک صحیح از شرایط کنونی جامعه در راستای دریافت اخبار صحیح و موثق تلاش کنند تا در عرصه سیاسی جامعه خود صاحب تحلیل شوند و در این باره باید تلاش بیشتری شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر در این جلسه با اشاره به وقایع سیاسی کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی، از همه اقشار جامه بالاخص فرهنگیان و دانش آموزان خواست تا نسبت به این اتفاقات حساسیت بیشتری داشته باشند تا شاهد آینده‌ای بهتر و روشن‌تر برای فردای جامعه باشیم.

وی تأکید کرد: در صورتی که نسل جوان درک صحیح از شرایط جامعه داشته باشد می‌توان به آینده جامعه از نظر سیاسی امیدوار بود و همین امر باعث پویایی و بصیرت در جامعه می‌شود.

وی خواستار توجه بیشتر خانواده‌ها و دانش آموزان به مسائل روز شد و درخواست کرد که برای کسب اطلاعات موثق در این باره از مجاری صحیح تلاش کنند.

در ادامه دانش آموزان به طرح پرسش‌های خود پرداختند که حجت الاسلام شهریاری به آنان پاسخ داد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول