اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ خبر داد

قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز کشوری در ساوجبلاغ

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ از حضور و قرائت کلام‌الله مجید توسط قاریان ممتاز کشوری در مساجد این شهرستان خبر داد.

قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز کشوری در ساوجبلاغ

حجت‌الاسلام ثابت حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: کلام‌الله مجید برای مسلمانان مانند راهنمایی هدایت بخش بوده و برای تمام شئون زندگی انسان‌ها دارای راهنمایی‌های ارزشمند و تعالیم راهگشا است.

وی تصریح کرد: احادیث بسیاری از پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) در دست است که مسلمانان را به مطالعه دقیق و مداوم قرآن مجید توصیه و علمای اسلامی نیز همواره بر انجام توصیه از سوی جامعه اسلامی تاکید کرده‌اند.

* هدف تهاجم فرهنگی دوری جوانان از تعالیم قرآنی است

این مسئول فرهنگی با اشاره به تلاش کشورهای غربی برای منحرف کردن ذهن جوانان مسلمان اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب می‌خواهند با دور کردن جوانان ما از قرآن، آنها را آماده افتادن در دام خود کنند.

حاتمی تاکید کرد: به طور قطع افرادی که با کلام‌الله مجید محشور هستند، در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام ضعف نداشته و می‌توانند از خود و آرمان‌های دینی خویش دفاع کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید جوانان را با انجام برنامه‌های فرهنگی جذب مساجد کرده و شرایط لازم برای حشر بیشتر جوانان با قرآن را فراهم کرد، گفت: در همین راستا اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ طی سال جاری برنامه‌های متنوعی در دست اجرا دارد.

*‌ حضور قاریان ممتاز کشوری در مساجد ساوجبلاغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ اظهار داشت: یکی از این برنامه‌ها دعوت و حضور قاریان ممتاز کشوری در مساجد ساوجبلاغ است که این طرح به زودی در مساجد این شهرستان اجرایی خواهد شد.

حاتمی گفت: بر این اساس از قاریان ممتاز کشور که در مسابقات داخلی و بین‌المللی حائز رتبه‌های برتر شده‌اند، دعوت و آنها با حضور در مساجد ساوجبلاغ اقدام به تلاوت کلام‌‌الله مجید خواهند کرد.

وی هدف از اجرای این طرح را جذب بیش‌تر جوانان شهرستان فوق به مساجد و تشویق آنها به قرائت قرآن توصیف کرد.

حاتمی در پایان اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، این طرح از ابتدای هفته آینده اجرا و در دوران تعطیلات مدارس گسترش خواهد یافت و برنامه حضور قاریان از طریق اداره تبلیغات اسلامی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول