اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

حکومت اسلامی بزرگ‌ترین ثمره معنویت‌افزایی قرآن است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: حکومت اسلامی بزرگ‌ترین ثمره معنویت‌افزایی قرآن کریم است که پس از حکومت حضرت علی(ع) به دست حضرت امام خمینی(ره) برپا شد.

حکومت اسلامی بزرگ‌ترین ثمره معنویت‌افزایی قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدمهدی عباسی ظهر امروز در همایش معنویت‌افزایی قرآن و عترت، اظهار داشت: معارف و معنویت‌های جاری در دین اسلام از متن قرآن سرچشمه گرفته که با تفسیر زیبای ائمه معصومین(ع) قابل فهم شده است.

وی افزود: بزرگ‌ترین ثمره معنویت‌افزایی قرآن کریم، حکومت اسلامی است که به لطف خدا دوباره پس از حکومت حضرت علی(ع) به دست حضرت امام خمینی(ره) برپا شد.

عباسی، نقش رهبری را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بسیار مهم و اساسی عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان رهبری بزرگ و مرجعی والامقام تاثیر بسیار بزرگی داشته است.

این استاد حوزه و دانشگاه با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام راحل(ره)، تصریح کرد: امام خمینی(ره) منشأ بیداری اسلامی در جهان هستند و با تاثیرگذاری بر ملت‌های مسلمان زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم کرده‌اند.

عباسی در ادامه با معرفی حضرت زهرا(س) به‌عنوان اسوه و الگوی زنان عالم در تمام اعصار به ضرورت الگو گرفتن از زندگی سراسر حکمت و اندرز ایشان تاکید کرد.

وی، اخلاص و طهارت قلب را شرط مهم و کافی در برقراری ارتباط روحی با ائمه اطهار(ع) دانست و افزود: رمز رستگاری و سعادت در دنیا و آخرت الگوگیری از ائمه اطهار(ع) در زندگی است بر همین اساس نباید بگذاریم بین ما و اولیا و عالمان دین فاصله بیافتد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول