اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ترویج فرهنگ قرآن کریم در خانواده‌ها انجام می‌شود

برگزاری مسابقه کتابخوانی زندگی در پرتوی قرآن در بیجار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری مسابقه کتابخوانی زندگی در پرتوی قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و گفت: این مسابقه به منظور ترویج فرهنگ قرآن کریم در خانواده‌ها برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی زندگی در پرتوی قرآن در بیجار

حجت‌الاسلام جلیل مختارنیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای برگزاری این مسابقه فرم‌های مربوط به ثبت‌نام بین اقشار تاثیرگذار سطح شهرستان بیجار توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 200 بیجاری در مسابقه زندگی در پرتوی قرآن شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقه بین خانواده‌ها زمینه آشنایی با معنویت و انس با مفاهیم قرآنی را فراهم می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار تصریح کرد: انتظار می‌رود با اجرای چنین طرح‌هایی بتوانیم گامی بلند در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در میان خانواده‌ها برداریم.

حجت‌الاسلام مختارنیا به نقش بی‌بدیل قرآن در زندگی افراد اشاره کرد و افزود: زندگی حقیقی و حیات طیبه در پرتوی عمل به دستورات و رهنمود‌های قرآن شکل می‌گیرد.

وی عنوان کرد: قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای است که در برگیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین‌کننده سعادت فردی، اجتماعی و دنیوی و اخروی اوست.

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مهارت‌های قرآنی در بیجار

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مهارت‌های زندگی قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی نیز در راستای اجرای طرح‌های قرآنی این اداره به منظور ترویج فرهنگ قرآن کریم برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در این کارگاه بحث‌هایی از قبیل، مهارت‌های زندگی از محضر قرآن، راهکارهای جاری کردن روح قرآن در زندگی و نیز روش‌های تدبر در قرآن برای حاضران در این کارگاه تبیین شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه این کارگاه آموزشی با استقبال بسیار خوب جوانان همراه بوده و انتظار می‌رود که با اجرای چنین طرح‌هایی بتوانیم گام‌های بلندی در راستای ترویج فرهنگ ناب محمدی برداریم.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول