اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:

سمن‌های قرآنی آذربایجان‌غربی ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تشکل‌های مردم نهاد آذربایجان‌غربی که در قالب تشکل‌های قرآنی فعالیت می‌کنند، ساماندهی می‌شوند.

سمن‌های قرآنی آذربایجان‌غربی ساماندهی می‌شوند

حمید ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر 47 تشکل قرآنی و مذهبی در آذربایجان‌غربی در قالب تشکل‌های مردمی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه تشکل‌های مردمی استان مورد ساماندهی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: ساماندهی تشکل‌های قرآنی و مذهبی استان را در برنامه کاری خود داریم.

این مسئول افزود: تشکل‌های قرآنی و مذهبی که در قالب سمن‌ها فعالیت دارند فراتر از آنچه زیر نظر دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کنند، هستند که با ساماندهی آن‌ها گام بزرگی در این زمینه خواهیم برداشت.

ابراهیمی با بیان اینکه 200 سمن در استان دارای مجوز هستند، گفت: از این تعداد 110 سمن آموزشی هستند.

وی تعداد سمن‌های هنری استان را 66 سمن عنوان کرد و گفت: سمن‌هایی که فعالیت آموزشی دارند و سمن‌هایی که فعالیت هنری دارند از نظر فراوانی بیشترین تعداد سمن‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول تعداد سمن‌هایی که در زمینه زیست محیطی فعالیت دارند را 19 سمن اعلام کرد و گفت: پنج سمن در زمینه بهداشتی، 16 سمن خیریه و شش سمن علمی نیز در استان فعالیت دارند که ساماندهی تمام این سمن‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

ابراهیمی با بیان اینکه سمن‌های حمایتی نیز از دیگر سمن‌های در حال فعالیت استان هستند، افزود تعداد این سمن‌ها در استان به شش سمن می‌رسد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول