اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‌های مسابقات قرآنی بشرویه معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات قرآنی خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان بشرویه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

برترین‌های مسابقات قرآنی بشرویه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، فرماندار بشرویه در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان بشرویه اظهار داشت: جوانان میهن اسلامی امروز با تکیه بر دانش و علم و در سایه تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، حربه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی می‌سازند.

غلامرضا پورسلطانی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی از آگاهی و درک بالای جوانان ما واهمه دارند و به همین دلیل نیز می‌کوشند تا ذهن و فکر جوانان را منحرف و از دستیابی به اهداف متعالی و ارزشمند دور بسازد.

فرماندار بشرویه با اشاره به اینکه ایران اسلامی به لحاظ جایگاه علمی در رده هفدهم دنیا قرار دارد، اظهار داشت: اکنون کشور ما با سرعت در حال گام برداشتن در حوزه علم و دانش و فناوری است و بدون شک در آینده‌ای نه چندان دور با برخورداری از جوانان متعهد و دانشمند ایران اسلامی به یکی از کشورهای نمونه و الگو در این زمینه تبدیل خواهد شد.

مسئول امور فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم تاکید کرد: جوانان و نوجوانان میهن اسلامی برای رسیدن کشورمان به رشد و توسعه و ناکام گذاشتن دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود باید در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه علم و دانش تلاشی جدی داشته باشند.

رضا نارمنجی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی خانواده شاهد و ایثارگران در سال گذشته، گفت: در این مسابقات 172 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر بشرویه شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: از این تعداد 106 نفر در تمام مقاطع موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم این مسابقات شدند که این نشانگر جایگاه و استعداد بالای مردم شهرستان بشرویه در زمینه علوم قرآنی است.

مسئول امور فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در این مسابقات شرکت‌کنندگان در رشته‌های مفاهیم، تفسیر، نماز، قرائت، ترتیل و تحقیق با یکدیگر به رقابت پرداختند که 94 نفر از این افراد به مسابقات استانی قرآنی شاهد که در 21 و 22 اردیبهشت برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

در پایان مراسم از برگزیدگان مسابقات قرآنی خانواده و فرزندان شاهد و ایثارگر بشرویه تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول