اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای فضاسازی قرآنی

طرح "بهار قرآن" در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح "بهار قرآن" در راستای فضاسازی جدید و جامع‌تر در این استان خبر داد.

طرح "بهار قرآن" در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

حسین گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: برای آنکه فهم و درک از قرآن در زندگی جاری گردد و باورهای دینی عمق بیابند باید سرمایه‌گذاری ویژه و اساسی صورت بگیرد.

وی بر ضرورت ترویج و تعمیق آموزه‌های دینی در جامعه تاکید و افزود: توسعه مهارت روان‌خوانی و صحیح‌خوانی و درک معنای آیات توسط اقشار مختلف مردم فعال‌تر کردن موسسات قرآنی را می‌طلبد.

گنجی در ادامه از برگزاری طرح بهار قرآن در این استان خبر داد و گفت: این طرح با ایجاد فضاسازی جدید و جامع‌تر در سطح استان اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری هدف از پیشنهاد این طرح را فرهنگ‌سازی و گسترش آیات آسمانی در اجتماع و بهره‌گیری از زلال‌ترین نشان الهی عنوان و تصریح کرد: التزام عملی به قرآن کریم در ابتدای امر با آگاه‌سازی افراد بابرکات معنوی این فرهنگ حیات‌بخش ممکن خواهد شد.

گنجی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن کریم در هدایت و رستگاری افراد، اظهار داشت: قرآن کتاب هدایت و راهنمایی مسلمانان برای رسیدن به خیر و سعادت دنیوی و الهی است و راهی را مقابل هر مسلمانی می‏گشاید که سراسر خوشبختی و رستگاری را در پی خواهد داشت.

وی از قرآن به عنوان چراغ راه زندگی بشر یاد کرد و افزود: قرآن کتاب جامعی است که نه تنها برای مسلمانان بلکه برای همه بشر بهترین چراغ راه زندگی به شمار می‎رود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول