اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شرکت نمایشگاهی کرمانشاه خبر داد

نمایش فرش قرآنی در نمایشگاه کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیر امور شرکت نمایشگاهی کرمانشاه گفت: فرش قرآنی که هر یک از صفحات آن توسط بافندگان استان قم بافته شده است در معرض دید عموم قرار دارد.

نمایش فرش قرآنی در نمایشگاه کرمانشاه

بنفشه امامیان در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، در حاشیه نخستین نمایشگاه تخصصی فرش، تابلو فرش، ابریشم و دست‌بافت‌های روستایی و عشایری کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شده است، اظهار کرد: این نمایشگاه در سه هزار متر مربع برپا شده که از این مساحت 800 متر آن به محصولات استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

وی افزود: دو هزار و 200 متر مربع از این نمایشگاه نیز به بافته‌ها و محصولات استان‌ها و شهرستان‌های تبریز‌، قم‌، کردستان‌، کاشان‌، اردکان‌، یزد و ... اختصاص یافته است.

امامیان ادامه داد: قرآنی که هر یک از صفحات آن توسط بافندگان استان قم، بافته شده است در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دارد.

وی با بیان اینکه محصولات این نمایشگاه با تخفیف به خریداران عرضه خواهد شد، گفت: گردآوری تولید‌کنندگان فرش دستباف دیگر استان‌ها در کرمانشاه، فراهم کردن شرایط خرید راحت و ساده برای مردم و عرضه سریعتر محصولات تولیدکنندگان به خریداران از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

مدیر امور شرکت نمایشگاهی کرمانشاه در پایان، ساعات بازدید نمایشگاه را از  9 تا 12 صبح و 16 تا 20 عصر عنوان و تصریح کرد: نمایشگاه یاد شده تا 25 اردیبهشت‌ماه جاری برای بازدید و خرید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول