اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدیری‌ابیانه:

اقدامات انجام شده در بزرگ‌ترین مجتمع قرآنی کشور بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: سفیر سابق ایران در مکزیک، ایتالیا و استرالیا، اقدامات انجام شده در بزرگ‌ترین مجتمع قرآنی کشور را بی‌نظیر خواند.

اقدامات انجام شده در بزرگ‌ترین مجتمع قرآنی کشور بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، محمدحسین قدیری‌ابیانه صبح امروز در بازدید از بزرگ‌ترین مجتمع قرآنی کشور در ابرکوه اظهار داشت: به جرأت می‌گویم کارهای انجام شده در این مرکز بزرگ قرآنی بی‌نظیر است.

وی بیان کرد: وجود این مجموعه در این شهرستان باستانی و کهن، نشان‌ دهنده یک ریشه قوی و یک خاستگاه بلند فرهنگی در منطقه است که با گذشت 20 سال از فعالیت مستمر و پیوسته آن در حال حاضر به این مرحله از پیشرفت و تکامل رسیده است.

وی با تمجید از اقدامات موثر انجام شده در حوزه فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، رفاهی، عمرانی و سخت‌افزاری این بنیاد و با بیان اینکه تعجب نکردم وقتی شنیدم که بزرگ‌ترین مجتمع قرآنی کشور در ابرکوه است، افزود: مهم‌ترین خصوصیت فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست اجرا در این مجموعه موفق قرآنی این است که همه کارها با عشق و ایمان به پیش می‌رود.

قدیری‌ابیانه خاطرنشان کرد: این تجربه موفق که مرهون مدیریت توانمند این موسسه و همکاران آن است، نه تنها قابلیت تعمیم و الگو شدن در سایر موسسات قرآنی سطح کشور را داراست بلکه این تفکر باید الگویی برای موسسات قرآنی جهان اسلام شود.

وی با گرامیداشت یاد شهید مطهری به نقش بی‌بدیل معلمان قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: متولیان دستگاه‌های اجرایی نباید از معیشت معلمان و مربیان قرآن غافل بمانند و باید به طریق مختلف زمینه دل‌گرمی آنها را برای ادامه فعالیت به وجود آورند.

قدیری‌ابیانه افزود: در آیات و روایات اجر و پاداش الهی که برای تعلیم قرآن در نظر گرفته شده با هیچ چیز مادی و دنیوی قابل مقایسه نیست و بهترین تشویق معلمان قرآن اثربخشی آموزش‌های آنها در بین اقشار مختلف و تاثیرپذیری افراد از مفاهیم قرآنی و اسلامی است.

بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه از جمله موسسات موفق قرآنی در سطح کشور است که از سال 1370 تاکنون به ارائه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی پرداخته و تربیت 24 حافظ کل قرآن و بالغ بر 350 حافظ پنج تا 20 جزء قرآن یکی از دستاوردهای ارزشمند این نهاد تاثیرگذار قرآنی است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول