اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر انجام می‌شود

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 6 پروژه عمرانی در نهبندان

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان از افتتاح و کلنگ‌زنی تعداد شش پروژه عمرانی در این شهرستان به مناسبت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر خبر داد.

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 6 پروژه عمرانی در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی‌راد صبح امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت حماسه سوم خرداد‌ماه و سالروز ارتحال ملکوتی امام(ره) اظهار داشت: سوم خرداد یادآور استقامت، پایداری، تعهد و ولایت‌مداری ملت است و این ملت به دشمنان نشان دادند که همیشه با وحدت اسلامی و ولایت‌پذیری از میهن و ارزش‌های اسلامی دفاع و حراست می‌کنند.

وی ادامه داد: این حماسه بزرگ به دلیل ایثار، از خودگذشتگی، اخلاص، ولایت‌مداری و رشادت‌های جوانان این نظام و انقلاب محقق شده و باید درس‌ها و ابعاد مختلف آن برای نسل آینده ترویج و تبیین شود.

فرماندار نهبندان از کلنگ‌زنی و افتتاح تعداد شش پروژه عمرانی به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در این شهرستان خبر داد و افزود: برای این تعداد طرح اعتباری بیش از  10 میلیارد تومان صرف شده و می‌شود.

شرافتی‌راد تصریح کرد: این شش طرح شامل کلنگ‌زنی کارخانه سنگ‌بری جایگزین کارخانه معدنی تولید پنبه‌نسوز در شهرک صنعتی، کلنگ‌زنی دو طرح آبرسانی به روستاهای جوشن و توتسک، افتتاح کارخانه فرآوری سنگ جمالزهی، بهر‌ه‌برداری از طرح هادی روستایی دهنو و افتتاح کارخانه تولیدی آب‌سردکن‌سازی است.

وی اظهار داشت: با اجرا و بهره‌برداری از این تعداد طرح 346 خانوار از مزایای آن بهره‌مند و برای 16 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

فرماندار نهبندان به هرچه بهتر برگزار شدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام(ره) به‌عنوان رهبر و معمار کبیر انقلاب اسلامی همواره در یاد و خاطر جهانیان می‌ماند و این مهم ادای دین ما را نسبت به مقام والای ایشان دو چندان کرده است.

شرافتی‌راد یادآور شد: نگرش و بینش حضرت امام(ره) در ارتباط با اصل ولایت فقیه برگرفته از اندیشه زلال، تفکرات ناب و شخصیت الهی آن حضرت است و شخصیت ایشان در سراسر عالم نماد عزت، افتخار و ظلم‌ستیزی به شمار می‌رود.

وی افزود: امام(ره) همواره با ظلم و استکبار در مبارزه بودند و این مهم آن حضرت را به‌عنوان الگوی مبارزه با استکبار در سر تا سر جهان شناسانده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول