اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

40 پروژه شاخص در اصفهان مهر ماندگار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: 40 پروژه شاخص استان اصفهان که تاکنون تکمیل نشده است تا پایان دولت دهم تکمیل و جزو پروژه‌های مهر ماندگار می‌‌شود.

40 پروژه شاخص در اصفهان مهر ماندگار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی در حاشیه آیین افتتاحیه تقاطع غیر هم‌سطح ولی‌عصر(عج) با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: برخی افراد و گروه‌ها در زندگی ما انسان‌ها جزو افراد مرجع هستند که حضرت زهرا(س) جزو این افراد مرجع حساب می‌شوند که سایر انسان‌ها نیز به تبعیت از آنها پیروی می‌کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود به افتتاح پروژه بزرگ تقاطع غیر هم‌سطح ولی‌عصر(عج) شاهین‌شهر اشاره کرد و افزود: پیمانکار این پروژه نقش مهمی در تسریع آن داشته است، چنانکه به غیر این پروژه در پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان نیز به صورت سه شیفته کار می‌کنند.

استاندار اصفهان به جمعیت 2 هزار نفری شرکت پیمانکار این پروژه اشاره و تصریح کرد: این میزان اشتغال‌زایی نمونه بارز تحقق کار در حوزه اقتصاد اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه استانداری اصفهان مسائل کلان‌شهر و شهرستان را دنبال می‌کند، گفت: در بخش‌های مختلف اداری مسئولان طرح‌های عمرانی استان را دنبال می‌کنند.

ذاکراصفهانی با تاکید به اینکه آنچه سبب رشد کشور می‌شود، منافع مادی نیست، ادامه داد: بیش از هر چیز ارزش این کار سرمایه اجتماعی و انسانی است که استان‌ها نیز از این سرمایه بی‌کران، موجود دارند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان‌ها مدیران خوبی از همین طیف داریم، افزود: باید قدر این مدیران خدمت‌رسان را دانست هر چند هنوز از تمام ظرفیت‌های استان به خوبی استفاده نشده است.

استاندار اصفهان بیان داشت: در تمام عرصه‌ها استان ظرفیت خوبی دارد و باید خدمات بیش‌تری به مردم ارائه داد.

وی به افتتاح سایر پروژه‌های استان اشاره کرد و گفت: پروژه‌های استان زیاد است اما وقت افتتاح آنها را نداریم.

ذاکراصفهانی در ادامه به سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت در خراسان‌رضوی اشاره کرد و گفت: در طول این هفته تمام استان‌ها جشنواره ای را با حضور هیئت دولت در مشهد برگزار می‌کند که یک غرفه دستاوردهای دولت نهم و دهم را ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: استان اصفهان غرفه خوبی برپا کرده است و در بین غرفه‌های استان‌های دیگر تاکنون رتبه نخست را از دستاوردهای دولت نهم و دهم به دست آورده است.

استاندار اصفهان گفت: قرار است روز دوشنبه در اختتامیه این جشنواره، تعدادی از پروژه‌های آماده استان که قابل بهره‌برداری است توسط رئیس جمهور افتتاح شود.

*افتتاح مجدد تقاطع غیر هم‌سطح ولی‌عصر(عج) توسط رئیس جمهور

وی پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شاهین‌شهر را نیز جزو این پروژه‌های مورد افتتاح رئیس جمهور دانست و افزود: استان اصفهان بیش از یک‌ هزار پروژه آماده افتتاح دارد.

ذاکراصفهانی گفت: این پروژه با حضور رئیس جمهور در روز دوشنبه در مشهد افتتاح می‌شود و به این صورت طرح ارزشمند دیگری در دولت دهم که در گذشته ویژگی حادثه‌خیز بودن داشته است، مرتفع می‌شود.

وی به تأمین بودجه‌ای برای نقاط حادثه‌خیز استان در بخش مدیریت بحران استان اشاره کرد و اظهار داشت: اصفهان با توجه به وضعیت جغرافیایی بیش از این نیاز به ساماندهی راه‌ها دارد، چرا که استان راه ترانزیتی است.

استاندار اصفهان به بحران آب در اصفهان به عنوان چالش استان پرداخت و تصریح کرد: طرح‌های خوبی در حال اجرا برای تأمین و خطوط انتقال آب است.

وی ادامه داد: در منطقه شاهین‌شهر مشکلاتی در بخش شمالی و گز و برخوار و میمه به وجود آمد که در غالب کارگروه استانداری لحاظ و در داخل شورای اداری دنبال شود.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول