اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار هزار میلیارد ریالی صورت می‌گیرد

اجرای 500 پروژه زیرساختی در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از اجرای 500 پروژه زیرساختی در دشتستان خبر داد.

اجرای 500 پروژه زیرساختی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلام‌حسین خسروی شامگاه شنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی در دشتستان اظهار داشت: افزایش حجم و کیفیت خدمات در شهرها و روستاهای دشتستان مهم‌ترین برنامه در سال جاری است و برای تحقق این مسئله از تمام امکانات استفاده می‌کنیم.

وی افزود: در سال جاری پروژه مسکن مهر دشتستان در برازجان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که این مسئله موجبات رضایت خاطر جوانان را فراهم می‌کند.

فرماندار دشتستان از تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی برازجان خبر داد و خاطر نشان کرد: این بیمارستان در سال جاری تکمیل و مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرد.

خسروی از احداث کانال‌های پایین دست سد رئیسعلی دلواری خبر داد و تصریح کرد: اجرای این طرح موجب رشد و تقویت کشاورزی در سطح شهرستان می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: اجرای راه‌های چهار خطه برازجان- دیلم و برازجان- کنارتخته و همچنین اجرای بزرگراه برازجان- اهرم در سال جاری به پیشرفت قابل قبولی می‌رسد.

فرماندار دشتستان از اجرای 500 پروژه زیرساختی در دشتستان خبر داد و گفت: در سال گذشته از محل منابع اعتبارات شهرستانی، استانی، خشکسالی و مازاد نفت و ملی بیش از یک‌هزار میلیارد ریال برای اجرای 500 پروژه در دشتستان اختصاص یافته است.

خسروی یادآور شد: مسئولان دشتستان با اتحاد و همدلی برای رشد و توسعه شهرستان اهتمام دارند و در سال تولید ملی باید از صنایع شهرستان و تولیدکنندگان داخلی حمایت لازم را داشته باشیم.

وی بر لزوم تکمیل طرح‌های نیمه تمام تاکید کرد و متذکر شد: مهم‌ترین اولویت شهرستان در سال جاری تکمیل طرح‌های نیمه تمام است که باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول