اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اصفهان:

پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ولی عصر اقدامی ملی است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گفت: اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ولی عصر (عج) شاهین شهر اقدامی ملی است.

پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ولی عصر اقدامی ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جمال‌الدین صمصام شریعت ظهر امروز در آیین افتتاحیه تقاطع غیر هم‌سطح ولی عصر (عج) با تاکید به اینکه این پروژه از جمله پروژه‌های ملی محسوب می‌شود، اظهار داشت: این تقاطع در راه ترانزیت و راه ارتباطی جنوب کشور از مسیر اصفهان تهران به شمال کشور است.

وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری شاهین شهر افزود: شهردار شاهین‌شهر از بین شهرداران منتخب کل شهرداران استان برای وزارت کشور و نیز نماینده سازمان شهرداری و دهیاری در شهرستان‌ها انتخاب شده است.

معاون عمرانی استاندار اصفهان به اهمیت شورای اسلامی شهر اشاره و تصریح کرد: بسیاری از این اقدامات حاصل مصوبات و حمایت‌های شورای شهر و نیز مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه شاهین‌شهر در مسیر آلایندگی قرار دارد، بیان کرد: در کارگروه‌های مربوط به آلایندگی هوای استان شاهین‌شهر لحاظ شده و نیز تصمیماتی برای آن گرفته شده است.

صمصام شریعت با اشاره به بهره‌مندی از سهم آلایندگی و نیز ارزش افزوده شهر شاهین‌شهر گفت: هرچند این شهر از این دو موضوع بهره‌مندی داشته است، اما این هزینه را صرف کارهای اساسی و برای ساخت شهر در بعد ملی انجام داده است که بزرگ‌ترین اقدام آن همراهی کردن با دولت در ساخت پروژه‌هاست.

وی ضمن تشکر از صبوری مردم در تحقق این پروژه اضافه کرد: این پروژه جزء پروژه‌های شاخص است و  در غالب مهر ماندگار قرار گرفته است.

معاون عمرانی استاندار اصفهان در ادامه به دیگر پروژه‌های شاخص استان از جمله ورزشگاه نقش اشاره کرد و گفت: پروژه حیاتی نقش جهان در دولت دهم به ثمر می‌رسد.

وی به برخی از کارگروه‌های شاخص استان اشاره کرد و افزود: بررسی چنین پروژه‌هایی در جلسات کمیسیون ماده 5، کمیسیون 21 و در کار گروه‌های مختلفی از جمله کارگروه پسماند، کارگروه گلزار شهدا و کارگروه کاهش آلایندگی مطرح شده است.

صمصام شریعت کارگروه‌های گردشگری، CNG، حمل و نقل، شورای مسکن استان، شورای فنی استان اصفهان،سازمان نوسازی و بهسازی، سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی، ستاد مناسب‌سازی و ستاد سیما و منظر شهری را از جمله کارگروه‌های دخیل در پروژه‌های عمرانی برشمرد.

وی اضافه کرد: تاکنون جلساتی نیز در مورد مصوبات انجام شده، مصوبات سفرهای شهرستان‌های استان، سفرهای هیئت دولت و نیز پاره‌ای از اختلاف‌ها بین دستگاه‌ها برگزار و برطرف شده است.

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: لازم است در بحث آزادسازی که متراژ بالایی داشته است از مسئولان تشکر و اظهار امیدواری کرد 70 هکتار باقی‌مانده از آزادسازی این تقاطع با رضایت مردمی حاصل شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول