اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری افزون بر 40 میلیارد ریال

6 پروژه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‎رسد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهار محال و بختیاری از بهره‌برداری از 6 پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد و 550 میلیون ریال در این استان خبر داد.

6 پروژه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صفدر نیازی بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری این سازمان اظهار داشت: به مناسبت یک‌صدمین سفر استانی هیئت دولت شش پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد و 550 میلیون ریال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های آب و خاک و امور فنی مهندسی، بهبود تولیدات گیاهی و صنایع تبدیلی و تکمیلی به بهره‌برداری می‌رسد.

نیازی به اعتبارات این پروژه‌ها اشاره و تصریح کرد: در بخش آب و خاک و امور فنی مهندسی سه پروژه با اعتباری بیش از 8 میلیارد و 50 میلیون ریال، بهبود تولیدات گیاهی یک پروژه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و صنایع تبدیلی و تکمیلی با دو پروژه و اعتبار 31 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهار محال و بختیاری با بیان اینکه با افتتاح این تعداد پروژه، 63 خانوار بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها به طور مستقیم برای 78 نفر و به طور غیرمستقیم برای 125 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

نیازی خاطرنشان کرد: از این شش پروژه، 5 پروژه در شهرستان شهرکرد و یک پروژه در شهرستان کیار واقع شده است.

وی افزود: سه پروژه از طریق اعتبارات دولتی با اعتباری بیش از 6 میلیارد و 900 میلیون ریال، سه پروژه با استفاده از تسهیلات بانکی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 900 میلیون ریال و حدود 16 میلیارد و 750 میلیون ریال از سوی متقاضیان به عنوان آورده شخصی تامین شده است.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول