اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

فتح خرمشهر مصداق عینی امداد الهی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: فتح خرمشهر از مصادیق بزرگ امداد الهی به مردم کشور است.

فتح خرمشهر مصداق عینی امداد الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا بسیج عصر امروز در جمع بسیجیان شهرکرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر یکی از حماسه‌های به یادماندنی هشت سال دفاع مقدس است که سرنوشت جنگ را به نفع ما تغییر داد و باعث شد در ادامه جنگ ابتکار عمل دست رزمندگان ما باشد.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر از مهمترین عوامل پیروزی کشور بر رژیم بعثی عراق بود، افزود: فتح خرمشهر تاثیرات روانی بسیاری بر صدام و سربازانش گذاشت در حالی که همین عامل مهمی در ایجاد روحیه رزمندگان اسلام بود.

بسیج آزادسازی خرمشهر را از مصادیق بزرگ امداد الهی به مردم کشور دانست و تصریح کرد: پیروزی ایران در جنگ عراق علیه ایران حماسه بزرگی بود و مجاهدت و تلاش رزمندگان اسلام همراه با امدادهای الهی عامل اصلی در خلق این حماسه بود.

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی ایران سبب تحیر و شگفتی مردم جهان به ویژه صاحب‌نظران و نظریه‌پردازان انقلاب‌‌ها شد، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57،  استکبار جهانی خود را در برابر این انقلاب ناتوان دید و از هر راه درصدد ضربه زدن و محدود کردن آن برآمد.

بسیج، دوران هشت سال دفاع مقدس را از مهمترین راه‌های صدور انقلاب اسلامی ایران برشمرد و ادامه داد: در حالی که استکبار جهانی با به راه‌اندازی جنگ عراق علیه ایران درصدد نابودی نظام بود اما این موضوع نتیجه عکس داد و انقلاب ایران به سراسر جهان صادر شد.

وی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، بر ضرورت پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه تاکید کرد و گفت: توفقیات و پیروزی‌های کشور مرهون خون شهدای این مرز و بوم است که با ادامه دادن راه ایشان می‌توان حق این خون‌های پاک را به جا آورد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول