اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان:

فتح خرمشهر نماد قدرت الهی مجاهدان راه خدا است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان گفت: فتح خرمشهر نماد قدرت الهی مجاهدان راه خدا بوده و نصرت الهی در فتح باشکوه خرمشهر مشهود است.

فتح خرمشهر نماد قدرت الهی مجاهدان راه خدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هماهنگی سوم خرداد در استانداری گیلان با اشاره به فرموده امام راحل اظهار کرد: خرمشهر را خدا آزاد کرد و این فتح نماد قدرت الهی مجاهدان راه خداست و نصرت الهی در فتح باشکوه خرمشهر مشهود است.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر یک معجزه الهی است، افزود: تمام نیروهای جان بر کف هماهنگ برای فتح خرمشهر به میدان آمدند و با معجزه الهی آزاد شد بنابراین همه دستگاه‌های اجرایی استان برای بزرگداشت این روز بزرگ باید با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های خود مشارکت و همکاری داشته باشند.

این مسئول، مباحث فرهنگی را دارای میدان‌های وسیع خواند و خاطرنشان کرد: هجمه دشمنان گسترده، فراگیر و متنوع است و برای مخاطبان مختلف برنامه‌های متفاوت طراحی می‌شود بنابراین مسئولان نیز باید برای ایجاد تحولات مثبت در برنامه‌های فرهنگی کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی مثبت در استان زیاد شده و آثار مطلوب بسیاری نیز داشته است، گفت: کارهای انجام شده در عرصه‌های فرهنگی موجب ارتقای بینش و اعتقادات مردم و معنویات جوانان می‌شود.

به گفته رضوانی، جوانان به دلیل شرایط سنی بسیار آسیب‌پذیر هستند در حالی که بیشترین متقاضیان برنامه‌های فرهنگی نیز محسوب می‌شوند.

وی، انجام کار فرهنگی در حوزه جوانان را بسیار حساس خواند و تصریح کرد: باید در این راستا از تجارب پیشکسوتان به ویژه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در راستای ترویج این فرهنگ و انتقال آن به جوانان استفاده شود.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان، استدلال، تحقیقات علمی همراه با عشق و شور و احساسات را لازمه انجام دادن فعالیت‌های فرهنگی برای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در جامعه عنوان کرد و افزود: پیشینه دفاع مقدس بزرگ‌ترین سرمایه فرهنگی ماست.

وی اذعان کرد: برای انجام کار فرهنگی مطلوب همه باید به میدان بیایند و ظرفیت‌های جلسات فرهنگی نیز بالاتر برود تا با هجمه‌های همه جانبه دشمن برخورد شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول