اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کرج خبر داد

اجرای طرح نظارت فرهنگی بر فعالیت اصناف کرج

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کرج از اجرای طرح نظارت فرهنگی بر فعالیت اصناف کرج خبر داد و گفت: این طرح تا مهرماه سال جاری تداوم خواهد داشت.

اجرای طرح نظارت فرهنگی بر فعالیت اصناف کرج

ابراهیم صدیق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از راهکارهای دشمنان خارجی اسلام و انقلاب تحمیل فرهنگ مبتذل غرب به جوانان مسلمان است.

وی تصریح کرد: متاسفانه مشاهده می‌شود که در برخی اوقات تهاجم فرهنگی دشمن تاثیرگذار بوده و جوانان ما بدون اینکه اطلاعات لازم را داشته باشند، در این دام می‌افتند.

این مسئول ادامه داد: به‌ عنوان نمونه البسه و پوشاکی عرضه و مورد استفاده جوانان قرار می‌گیرد که تبلیغ فرقه‌های ذاله و منحرفی مانند شیطان‌پرستی است.

صدیق متذکر شد: زمانی که از جوانان درباره پوشش آنها سؤال می‌کنیم، می‌بینیم که هیچ اطلاعی از این امر نداشته و بر اثر غفلت و کم اطلاعی این پوشش را انتخاب کرده‌اند.

* لزوم دقت در توزیع البسه در کشور

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای جلوگیری از توزیع این‌گونه لباس‌ها چه اقداماتی باید انجام شود، گفت: از یک سو باید با اجرای قوانین جلوی توزیع البسه نامناسب در کشور گرفته شده و در کنار این اقدامات باید با فرهنگ‌سازی اطلاعات جوانان و نوجوانان را افزایش دهیم تا در دام تهاجم فرهنگی دشمن قرار نگیرند.

رئیس مجمع امور صنفی کرج در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چه اقداماتی برای تحقق این هدف از سوی مجمع فوق صورت گرفته است، اظهار داشت: بخشی از وظایف مجمع در حوزه نظارتی است که خوش‌بختانه تلاش‌های خوبی در این زمینه انجام داده‌ایم.

* اجرای طرح نظارت فرهنگی بر فعالیت اصناف کرج

صدیق ادامه داد: به‌ عنوان نمونه از ابتدای هفته گذشته طرحی را با عنوان نظارت فرهنگی بر اصناف به ویژه صنف پوشاک در مرکز استان البرز اجرایی شده است.

وی افزود: براساس این طرح، نظارت فرهنگی بر عملکرد واحدهای صنفی انجام و در صورت مشاهده مواردی مانند توزیع پوشاک نامناسب به مدیران واحدهای صنفی در ابتدا تذکر داده خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: به طور قطع اگر واحدهای صنفی به این تذکرها توجه لازم را نداشته باشند، در مراحل بعد اقدامات قانونی مانند پلمپ واحد فوق انجام خواهد شد.

صدیق در پایان با تاکید بر اینکه این طرح تا مهرماه سال جاری تداوم خواهد داشت، از مدیران واحدهای صنفی فعال در کرج خواست تا با ماموران و بازرسان این مجمع همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول