اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

رضایت مقام معظم رهبری در اجرای تحول بنیادین جلب می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان آموزش و پرورش گفت: همه توان خود را در راستای جلب رضایت مقام معظم رهبری برای عملی‌کردن سند تحول بنیادین به کار می‌گیرد.

رضایت مقام معظم رهبری در اجرای تحول بنیادین جلب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان، با بیان اینکه آموزش و پرورش همه توان خود را برای اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش به کار می‌گیرد، اظهار کرد: همانگونه که در تدوین این سند رضایت مقام معظم رهبری جلب شد، همه تلاش‌ها برای اجرای مطلوب آن نیز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در راستای جامه عمل پوشاندن به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه اجرای نظام 6-3-3 یکی از نظام‌های مورد تاکید در سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش محسوب می‌شود، افزود: شش سال برای استقرار این نظام آموزشی فرصت لازم است.

وی از اجرای این نظام از مهر ماه سال جاری خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این نظام انجام شده است.

 

*نظام 6-3-3 بدون دغدغه در کشور اجرایی می‌شود

نظری با بیان اینکه این نظام بدون هیچ دغدغه‌ای در کشور اجرایی می‌شود، یادآور شد: دغدغه‌های اولیا و دانش‌آموزان برای اجرای مطلوب این نظام حل شده است.

وی با اشاره به توجه ویژه آموزش و پرورش به مباحث دینی و اعتقادی دانش‌آموزان تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های موثر آموزش و پرورش افزایش ظرفیت حوزه‌های پرورشی، فرهنگی، تربیت بدنی و ورزش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه برای افزایش حوزه‌های فعالیتی آموزش و پرورش در مباحث اعتقادی دو معاونت تعریف شده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف در این راستا انجام شده است.

وی از اجرای 16 برنامه قرآنی در کشور از سوی آموزش و پرورش خبر داد و افزود: در این راستا در سال گذشته 10 هزار مدرسه قرآنی در کشور ایجاد شد.

 

*تربیت سالانه دو میلیون حافظ قرآن از برنامه‌های آموزش و پرورش است

نظری با اشاره به اجرای نهضت ملی حفظ قرآن کریم از سوی آموزش و پرورش ابراز داشت: با تاکیدات مقام معظم رهبری سالانه 2 میلیون حافظ قرآن در کشور تربیت می‌شود.

وی اجرای برنامه کاروان‌های راهیان نور را از دیگر برنامه‌های تاثیر گذار آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: این اردوها نیز با تاکیدات مقام معظم رهبری شکل گرفته است که تاثیرات مطلوبی در ارتقای روحیه ایثار و شهادت دانش‌آموزان و فرهنگیان دارد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول