اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:

فرهنگ فاطمی زنان جامعه را به سوی کمال می‌برد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به زنان به عنوان بخش عمده‌ای از جامعه هدف بهزیستی‌، گفت: بهره‌گیری از کمالات حضرت زهرا(س) در حوزه بانوان رویکرد سازمان بهزیستی است.

فرهنگ فاطمی زنان جامعه را به سوی کمال می‌برد

عبدالرضا میرزائیان در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: روز زن در فرهنگ و باورهای ایرانی نشان از جایگاه ارزش بانوان است و مناسبتی بهتر از همزمانی با تولد حضرت فاطمه(س) برای گرامیداشت این روز نمی‌تواند وجود داشته باشد.

میرزائیان تصریح کرد: پاکدامنی، صبوری، وفاداری، فداکاری و عقلانیت از جمله ویژگی‌های‌ این بانوی بزرگ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی متولی گروه‌های مختلفی در جامعه است که از جمله آنان زنان و دختران بی‌سرپرست‌، بد‌سرپرست و معلول است.

این مقام مسئول تاکید کرد: بر این اساس در مباحث مختلف و در امور این بانوان می‌توان با بهره‌گیری از سیره زندگی حضرت زهرا(س) آموزش‌های نجات‌بخش ارائه کرد.

وی افزود: زنان و دختران جامعه در تمام مراحل و مباحث زندگی خود می‌توانند با استفاده از فرهنگ فاطمی به سوی کمال پیش بروند.

میرزائیان بیان داشت: در آموزش‌ها و مباحث عملی که در حوزه بانوان انجام می‌پذیرد، فرهنگ اسلامی و بهره‌گیری از کمالات حضرت زهرا(س) رویکرد سازمان بهزیستی است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول