اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار کرمان خبر داد

برگزاری جشنواره "پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوه‌ها" در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری شهردار کرمان گفت: چهارمین جشنواره "پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوه‌ها" در روزهای 21 و 22 اردیبهشت ماه در محل شهربازی کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره "پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوه‌ها" در کرمان

سید‌مرتضی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: چهارمین جشنواره "پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوه‌ها" در کرمان با هدف تحکیم بنیان خانواده‌ها و توجه ویژه به سالمندان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سالمندان نباید به اعضای فراموش‌شده خانواده‌ها تبدیل شوند، عنوان کرد: برقراری رابطه عاطفی بین خردسالان و سالمندان از رمزهای تربیت موفق فرزندان است.

حسینی با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره "پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوه‌ها" برای عموم آزاد است، خاطر نشان کرد: استفاده از وسایل بازی شهربازی کرمان طی برگزاری جشنواره مذکور نیم بها است.

وی از برگزاری برنامه‌های شاد و بانشاط در این جشنواره خبر داد و ابراز داشت: مسابقه‌های خاطره‌انگیزی مانند طناب‌کشی، مچ‌اندازی و شش‌خانه در این جشنواره برای پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوه‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول فرهنگی به راه‌اندازی هشت ایستگاه ویژه در شهربازی کرمان برای اجرای مسابقه‌های جشنواره "پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوه‌ها" اشاره کرد و افزود: هدایایی از جمله 10 دستگاه دوچرخه و لوازم خانگی به برندگان اهدا می‌شود.

حسینی تصریح کرد: ایجاد فضای علمی و مشاوره با حضور کارشناسان حوزه سلامت و پزشکی از بخش‌های ویژه چهارمین جشنواره "پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوه‌ها" در کرمان است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

وی گفت: ایجاد سرگرمی‌های علمی، بخش کتاب کودک و مجسمه‌سازی و گل بازی از دیگر بخش‌های چهارمین جشنواره "پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوه‌ها" است.

حسینی با بیان اینکه چهارمین جشنواره "پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوه‌ها" از ساعت چهار بعد از ظهر آغاز می‌شود، عنوان کرد: بخش نخست این جشنواره تا زمان اقامه نماز مغرب و عشا ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در محل برگزاری جشنواره بخش دوم این برنامه با عنوان جشن‌های شبانه با حضور هنرمندان آغاز می‌شود.

حسینی استقبال مردم کرمان از برگزاری جشنواره‌های "پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوه‌ها" را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در سال گذشته بیش از 20 هزار نفر در جشن‌های شبانه این جشنواره شرکت کردند.

وی ابراز داشت: در شهرداری کرمان و معاونت فرهنگی و هنری این مجموعه تلاش می‌شود تا تابستان خوبی را برای همشهریان رقم بزنیم و با مشارکت در ورزش‌های همگانی بتوانیم، نشاط همگانی را به وجود آوریم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول